Grå stær
Fra : js

Dato : 22-09-11 16:28

Er der nogen der har erfaring med

Øjenkirurgisk Klinik Aalborg
Sundhedens Hus
Dag Hammerskjölds Gade 4
9000 Aalborg

Jeg spørger fordi min kone har Grå stær og skal behandles

Jørgen

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 24-09-11 20:27

Den 22/09/11 17.28, js skrev:
> [...]
> Dag Hammerskjölds Gade 4
> 9000 Aalborg
>
> Jeg spørger fordi min kone har Grå stær og skal behandles

Hvad er spørgsmålet ?

Fra : js

Dato : 25-09-11 12:53

Den 24-09-2011 21:26, Jesper Mehlsen skrev:

> Hvad er spørgsmålet ?

Er der nogen der har erfaring med dem

Jørgen

Fra : Ulrik Paludan

Dato : 09-11-11 17:12

On 25 Sep., 07:53, js <9...@bierstedaf.dk> wrote:

> Er der nogen der har erfaring med dem
>
> --
> Med venlig hilsen
> Jørgen

Hej Jørgen,

Nu er jeg ikke helt upartisk idet min far er en af kirurgerne der ejer
klinikken, men jeg kan fortælle lidt om kirurgerne og deres erfaring
hvis det kan hjælpe lidt.

De tre kirurger (Mogens Paludan, Eskild Bomholdt Jacobsen og Jørgen
Andersen) startede klinikken i 1997, og de har er indtil videre udført
mere end 6000 operationer på klinikken. Derudover er de alle tre
overlæger på Aalborg Sygehus, så det er ikke første gang at de udfører
en operation af denne type, og du kan derfor trygt regne med at din
kone vil komme smertefrit og nemt igennem hendes grå stær operation.

Du kan læse mere om klinikken på www.økk.dk og specifikt om grå stær
www.økk.dk/gråstær, og ellers vil jeg opfordre dig til at ringe til
klinikken på 70208070, så kommer du til at snakke med en af
kirurgerne, og de vil så gennemgå operationsforløbet og besvare alle
dine spørgsmål.

Nu er det selvfølgelig et stykke tid siden at du har skrevet dit
spørgsmål, så hvis din kone allerede har fået foretaget operationen,
enten ved klinikken eller andet steds, så håber jeg at i har haft en
god oplevelse.

Mvh
Ulrik Paludan
På vegne af
Øjenkirurgisk Klinik Aalborg
www.økk.dk

Fra : js

Dato : 10-11-11 10:09

> [...]
> spørgsmål, så hvis din kone allerede har fået foretaget operationen,
> enten ved klinikken eller andet steds, så håber jeg at i har haft en

Tak for svaret

hun skal til undersøgelse på syfehuset i denne måned og er vemtetiden
for lang vælget vi helt sikker denne mulighed

Jørgen