Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 06:40

Vaagnede op med et billede af en farvet mandsperson, i min visuelle forestillingsevne
med strithaar, ud fra toejet er det en fra 60-70, maaske en jeg har set i en tv serie

Det er mere og mere tydeligt, at for at have en eller anden form for liv, der skal jeg
have styr paa min visuelle forestillingsevne igen, det er simpelthen for oedelaeggende
at den ikke virker som den skal!

Desuden skal jeg have fat paa det programmering, der sidder og viser tilfaeldige billeder!
Jeg skal simpelthen tvinge den til at kommunikere med resten af min hjerne som den gjorde inden EMDR!

Den er alt for vigtig en del, til at det er muligt at foretage sig noget som helst uden den virker, alting
er forbundet der isaer hukommelse!

Det kan ikke beskrives med ord hvor oedelaeggende det er!

Er valget mellem dette og sa fysisk smerte signaler sendt til brainstem og limbic system, saa er smerte
langt at foretraekke

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 06:42

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7acae9$0$292$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Jeg har skrevet om det et par gange, det umuliggoer selvfolgelig ogsaa den dybe del af soevnene,
hvor den visuelle del af hjernen er ibrug, (Rapid Eye Movment)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 07:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7acb6d$0$292$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa men under alle omstaendigheder er det ikke lykkedes at goere mig til en
Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pille misbruger!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 07:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7ad7e1$0$284$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg toer naesten vaedde paa at det overstaaende er udtaenkt af DJ Aevl´s Racist programmering,
Jeg mener REM, Farvede mennesker osv.......Det er nok bare mig der er for mistaeksom, jeg har trods alt skrevet om det
foer, billeder indsat i den visuelle og REM!

Det er fordi det er noget af det jeg forventer, at de har haft lavet en del af, DJ Aevl og Bjoernholt!
At jeg er mere paa vagt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 07:54

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7ad8cc$0$284$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har paa fornemmelsen at det er en gentagelse i slow motion, af det der foregik for 13-14aar siden,
altsaa at grave mig selv ind til min visuelle osv...... hvor det foregik paa et par sekunder!

Hele vejen igennem psyken, og ud i den visuelle, bakke ud og saa bagefter proeve at fjerne skaderne
der blev gjort fordi nogen og aevlede og lavede aandsvage lyde!

Det hele tortur drevet, af Bjoernholts svineri mens jeg sad og ikke kunne bevaege mig, den visuelle laast,
og det der foregik saa fuldstaendig uvirkeligt, at jeg istedet for at genoprette kontrol med den visuelle, genoprettede kontrol
med virkeligheden omkring mig via "Spooky action at a distance"(Quantum Entangelment)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 08:37

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7adc36$0$292$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Samtidig har min visuelle siddet og beskyldt mig for ting der er pure loegn, min underbevidsthed og samvittighed har
"straffet mig for alt det jeg ikke har gjort" - "Straf dig selv for det du har gjort" med smertesignaler til brainstem og limbic system!
Og troet paa min visuelle, som nu bare sidder og viser et tilfaeldigt billed eller to en gang imellem!

Mest i et forsoeg paa at goere mig rasende paa en eller anden tilfaeldig person!

Og imens har mit liv vaeret spildt i tretten aar!
Og foremaalet med universet er blevet oedelagt, egentlig blev det gjort for tretten aar siden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 08:42

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7ae656$0$285$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ginseng tonikum, c-vitamin,e-vitamin,fiskeolie!
Rughapser koebt hos bageren til morgenmad!
Og nogle rugfler til middagsmad/formiddags snack, af en eller anden grund!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 08:47

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7ae779$0$294$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er ligesom den visuelle har vaeret delt og i lag, der hver isaer koere uafhaengigt, og min underbevidsthed har forsoegt at samle den,
og finde frem til virkeligheden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 08:53

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7ae895$0$290$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

som paa nuvaerende tidspunkt er, jeg sidder i mit computer rum, med korslagte ben, foran min sofa mellem den
og et bord hvor der staar min computer, samsung fladskaerm, ligger nogle meget sjaeldent brugte(efterhaanden) Sennheiser hoeretelefoner,
der er fyldt med skrald paa bordet(tomme vandflasker,tomme cigaretpakker,handdesinfektions flasker, halvtomme papbaegere med
cigaret skodder i!

Og egentlig burde jeg goere hoved rent, men jeg laver nogle rugfler istedet, jeg kan faktisk maerke at det programmering
der standser mig i at goere rent er ved at blive fjernet af min underbevidsthed!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 09:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7aea16$0$291$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg vil skyde paa at jeg mangler ca. 30-35 procent ak min IK(variabelt) sammenlignet med foer EMDR!
Og nu ligger i de overste 20 procent, blandt nulevende mennesker!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 09:54

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7aec7b$0$292$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Saa min biologiske mor da jeg gik ud af Fakta, saa hun er ikke doed og kommet i det
kvante mekaniske mareridt Helvede for altid endnu!

Sane Peter

Der var et eller andet sygeligt Bjoernholt og Dj Aevl syntes jeg burde foretage mig nu jeg husker det,
det har saa aaldrig foregaaet og jeg har aldrig haft lyst til det, jeg tror min underbevidsthed forklarede det
tidligere, med noget sygeligt Freud agtig noget, da den forsoegte at faa mig til at huske hvor sindsyg i hovedet
Karsten Bjoernholt er!

Det var en del af at oedelaegge min personlighed og nedbryde mig psykisk!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 09:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7af86e$0$287$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa, men endnu en dag i en uafbrudt raekke der har vaeret i 13aar hvor jeg er blevet udsat for alt det jeg ikke vil
paa personligt/privat plan!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 10:08

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7af984$0$286$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

lad mig se, DJ Aevl og hende Sadist Nazisten der paastod hun var en joede og muligvis ogsaa var det!
Forsoegte at lave kunstig Autoritet i min psyke, og havde sex i min vandseng(Humlehaven 27) ,
de forsoegte at haegte det sammen med et barndomsminde hvor jeg loeb ind paa mine foraeldres sovevaerelse,
og saa dem foretage sig noget chokerende!

Senere i humlehaven 27 blev jeg udsat for diverse seksuelle overgreb af blandt andet hende sadist nazisten
(jeg skal jo kalde hende et eller andet!)

(Og det var ekstremt oedelaggende og kroblende, bagefter ville Dj Aevl og Bjoernholt opbygge en kroeblet
psyke/personlighed,paa blandt andet det foernaevnte!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 10:19

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7afb8d$0$286$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der er forsoegt lavet tre kunstige minder paa det emne, og de er forsoegt drevet ind med tortur
(smerte signaler til limbic system og brainstem)

Men det er simpelthen for forkete til at min personlighed kunne haenge sammen,
Jeg husker nogen blive ekstremt rasende over det!

Det var en del af: hvis der ikke er noget snavs saa laver vi selv noget!

I den sidste ende blev det til at jeg blev gjort til en tre aarig paa potten der har ramt ved siden af og
bliver beskyldt for at vaere en paedofil!

Jeg har aabenbart haft et tilpas skyldigt og ked af det ansigts udtryk!
(Jeg er ret sikker paa at det ikke blev filmet eller mine udtalelser optaget paa baand!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 10:25

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7afe31$0$284$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ontopic i dk.politik fordi DF er sindsyge i hovedet!
Det med at vaeret torteret til at vaere et lille barn igen, mens man er gjort uvaagen, og beskyldt for at vaere en paedofil,
fortaeller noget om DJ Aevls og Bjoernholts personlighed og ikke saerligt meget om min egen!

Jeg kan huske konceptet med ikke at forstaa havd jeg blev beskyldt for, men det var ihvertfald sikkert noget grimt noget!
(jeg er ikke en paedofil! Hvis jeg var, saa havde jeg skrevet om det , og saa aflivet mig selv!)

Krydspost: dk.helbred,dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 11:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7affbe$0$288$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det gik det ned af bakke derfra, klippet nogen ?(saks) ihvertfald loegn, det maa have gjort ondt paa hende!
ramt ved sidën af , ja, men ikke klippet nogen ?????????

Joede?

Sane Peter

Dj Aevl er et narhovedet og kalder det en kollapser, hvorefter jeg blev placeret i min sofa, og sat
til at genopbygge mig selv og kollapse igen og igen og igén, hver eneste gang at deres fejl blev forsoegt tvunget ind,
de syntes jeg skulle vaere psykisk svagelig og aflive mig selv!

Det kan ikke beskrives hvor grimt det er!

Krydspost: dk.helbred,dk.politik,dk.videnskab.psykologi

den blev ikke krydspostet ordentligt foer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 11:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7b08b6$0$286$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der bliver indsat Testosteron saenkende billeder i den visuelle naar jeg indtager fiskeolie og op til en time bagefter
for at oedelaegge hjernen og standse genopbyggelse af hjernen!

desuden har jeg faaet fat paa en svinestreg jeg ikke har faaet fat paa tidligere der koere derinde over det hele,
feks forklare min underbevidsthed at jeg skal have "Jern" paa(Testosteron) , og jeg gaar og spiser jern tilskud!

Det er "forstaa tingene paa en maade der er grim for dig selv" der har arbejdet sig ind og ligger et sted mellem
underbevidsthed og bevidsthed!

Saa er der et forsoeg paa at faa mig til at gaa ud og goere kvinder gravide, ved at forklare noget om bamse
en som jeg kaldte Mavis(mener jeg) jeg haft den liggende siden jeg var tre-fire aar gammel, jeg tror den ligger
i kaelderen, jeg har altid haft planlagt at give den til mine unger naar jeg engang laver nogen!

Resultatet er et billede i den visuelle af hunden Bamse(gaa ud og vaer en hund eller noget!)
som er ekstremt Testosteron saenkende!

Og saa er der selvfolgelig hele DJ Aevl og Bjoernholts tortur video i hukommelsen:
hvor jeg sidder med en spraengt trommehinde og lim i oeret, og siger "jeg vil kneppe kvinder med en hund"
fordi hvis jeg ikke kan lide det politiske parti ¨DF saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af Muslimske "Hunde"
plus noget andet sindsyge Bjoernholt udtalte paa et tidspunkt!

Resultatet af flere forskellige ting, underbevidstheden forsoeger at finde mening i, altsammen drevet af smerte signaler til brainstem og limbic system

Saa nu sidder jeg her og ser paa et billede af hunden Bamse i min visuelle!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 11:00

[...]

Bjoernholt og DJ Aevl ville lave et eller andet, der kunne faa psyken til at kollapse paa kommando,
de kunne ikke holde til at jeg var staerkere end alle andre!

Eller noget sindsyge i den retning!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 08:08

On 22 Sep., 12:47, "Peter Nicolaysen" <peternicolay...@gmail.com>
wrote:
> [...]
>
> Saa nu sidder jeg her og ser paa et billede af hunden Bamse i min visuelle!

Desuden var der et forsoeg paa at lave en delt personlighed da psyken
blev genopbygget,
det skulle bruges til at goere mig skyldig i diverse forbrydelser som
Karsten Bjoernholt og
Dj Aevl planlagde, da det aabenbart ville vaere nemmere for dem!
(det tog en uges tid)

Det lykkedes heller ikke for dem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 19:23

wrote:
> [...]

Karsten Bjoernholt og
Dj Aevl planlagde, da det aabenbart ville vaere nemmere for dem!

Jeg er ved at kompilere en liste med ting, der vil faa mig til at aflive mig selv!

1.Blive gjort til en Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
2.Hvis jeg nogensinde faa lyst til at vaere en anden person end mig selv!
3.Hvis det nogensinde lykkedes nogen at give mig knald i laaget
(der er en vaesentlig forskel paa at vaere programmeret til at fremstaa som en vanvittig og saa det at vaere det!)

4. ?

Sane Peter