Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 12:26

C-Vitaminer,E-vitaminer,Fiskeolie,Jern!

Har undgaaet Kalium i andet end banan form, da dem jeg fik udleveret paa recept er manipuleret,
ifoelge producenten, skal der vaere en kerne inden i som frigiver Kalium, kernen er saa hard den kommer
ud i den anden ende, det staar paa produktet!
(Der er ingen kerne i de manipulerede jeg fik udleveret paa apoteket hverken i haandkoeb eller paa recept)

Dem jeg faar udleveret er Magnesium Salt som giver folk knald i laaget, det bliver trukket ind overalt!
Hvis kroppen vil have magnesium bliver folk saltet ihjel!

http://www.webapoteket.dk/produkter/kaleorid-depottabletter-100-stk?menu=bfy

"Det er oedelaeg dig selv" og " goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Det har vaeret saadan i en del aar, at folk de ikke kan sparke til en aluminiums daase over
paa Sjaelland, uden at jeg faar et fly i hovedet hvis det ikke lige var for
"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"

Saa jeg tror jeg har vadet rundt paa graensen af den doedlige maengde magnesium-salt overalt i kroppen
i et aars tid!

Det er nok en go ide at reducere maengden overalt knogler, hjerne, overalt med 95 procent!

Ikke ligefrem Jordskaelv eller skeloejede mennesker!
Men stadigvaek en del kvante koersel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 12:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e79ca69$0$305$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Det salt bliver trukket ind overalt i kroppen, pga magnesium, saa det er vaerd at undersoege om
min hjerne er blevet til en salt klump!(naar jeg engang er doed)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 12:38

[...]

Endnu en grund til at i kommer i det kvante mekaniske mareridt for altid!

Med undtagelse af den Umenneskelige Peter
Hare Krisna/Jesus Kristus
De Muslimske Hunde/De Muslimske Maend

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 14:34

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e79cd56$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Noget fra hukommelsen, sendt direkte til brainstem og limbic system, foelelsen af at vaere metal ramt(summen/sitren i kroppen)
Og saa noget ufattelig raaddent glide ned i halsen, jeg er lige ved at kaste op, DJ Aevl/Preben/Torben , sige noget om en moent,
og derefter lime et bios batteri fast i bihulen(Cadmium) til et P5A-B fra Asus!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 07:51

On 21 Sep., 15:34, "Peter Nicolaysen" <peternicolay...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> og derefter lime et bios batteri fast i bihulen(Cadmium) til et P5A-B fra Asus!

Enten det eller et K7V133 (tror jeg det hed det jeg skiftede det ud
til!)

det har saa vaeret et sted mellem 1998-2002 Jeg mener det maa have
vaeret et K7V (maaske K7A133)

K6-3 og derefter Athlon!
Jeg er ret sikker paa at det var fra Athlon bundkortet!

Sane Peter

Nej det er ikke metal, det er fra nakken / baghovedet, det er en
kombination af fysiske foelelser fra hukommelsen
kombineret og sat sammen, det hele er emdr/hypnose og programmering!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 07:55

On 21 Sep., 15:51, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> kombination af fysiske foelelser fra hukommelsen
> kombineret og sat sammen, det hele er emdr/hypnose og programmering!

Der var ogsaa nogen der fik mig til at spise et paa et tidspunkt,
hvilket er forholdsvis ufarligt,
da det kommer ud i den anden ende igen!

(proev EMDR og alle dine bios batterier forsvinder)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 07:53

> [...]
> kombination af fysiske foelelser fra hukommelsen
> kombineret og sat sammen, det hele er emdr/hypnose og programmering!

Ontopic i dk.politik da DF er impliceret
Men det med Bios batteriet er rigtigt, gad vide hvor det er blevet af?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 08:10

On 21 Sep., 15:53, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Ontopic i dk.politik da DF er impliceret
> Men det med Bios batteriet er rigtigt, gad vide hvor det er blevet af?
>
> Sane Peter

Jeg tror det var en psykolog jeg var forud programmeret til at u-
imponere,
jeg syntes at jeg saa noget skriveri paa et tidspunkt med hendes navn
paa, og
kiggede paa nettet, men hun er vist flyttet til Bagsvaerd!

Jeg tror konceptet var at DJ Aevl ville redde hendes karriere, ved at
han var den skyldige istedet,
det kan vaere Bjoernholt afpresser hende, eller har solgt hende!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 08:00

> [...]
> kombination af fysiske foelelser fra hukommelsen
> kombineret og sat sammen, det hele er emdr/hypnose og programmering!

Jeg var torteret til at vaere en otte aarig mentalt, paa det
tidspunkt!
Jeg tror nogen ville lave en IK test og erklaere mig en idiot, men jeg
klarede den alligevel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 09:32

> Ontopic i dk.politik da DF er impliceret
> Men det med Bios batteriet er rigtigt, gad vide hvor det er blevet af?
>
> Sane Peter

Er blevet mere mig selv igen, det er ligesom min egen personlighed
faar fat,
mandschauvinisme er modereret kraftigt, vaek fra det socialt
selvdestruktive og
mere i retning af, en del mere chauvinisme end gennemsnittet!
(socialt selvdestruktivt er selvfolgelig programmeret ind af
Bjoernholt! For at skade mig socialt!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 09:36

On 21 Sep., 17:32, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> mere i retning af, en del mere chauvinisme end gennemsnittet!
> (socialt selvdestruktivt er selvfolgelig programmeret ind af

Der er en del med linje ombrydning fra Google!
Det er ikke gjort paa min maskine!

Sane Peter