Harmonikaslange til Bukh DV10SLME
Fra : Rune Gøgsig

Dato : 21-09-11 09:51

Hej
Jeg er på jagt efter en harmonikaslange til en bukh dv10lsme.
Har fundet den original reservedel med synes at 1000kr for 15 cm slanger
er noget dyrt.

Størrelsen på slangen skal være længde 15cm x 4,5cm i indre mindste
diameter.

Billeder af slangen findes her:
http://dl.dropbox.com/u/7820536/Screen%20Shot%202011-09-21%20at%2010.37.32.png
Navnet på slange
http://dl.dropbox.com/u/7820536/Screen%20Shot%202011-09-21%20at%2010.38.12.png

Nogen der har et bud på en alternativ slange.

/Rune

Fra : Rune Gøgsig

Dato : 21-09-11 14:04

Det lyder rigtig fornuftigt og er hermed gjort.

TAK
/Rune

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 22-09-11 06:22

Harmonikaslanger anvendes til mange forskellige formål og de har
forskellige specifikke egenskaber tilgodeset i gummityper of
fyldstoffer heri.
Måske kan du finde en fra en vaskemaskine.
Bukh har selvfølgelig valgt den optimale slange til motoren under
hensyn til levetid, vibrationer, medie m.m. og den lille tjeneste vil
de selvfølgelig have noget for.
Motorreservedele til bådmotorer er dyre.
Kan du finden en som du synes er egnet, har du selvfølgelig overtaget
ansvaret.

Mvh/Harding