Alternative problemer omkring opstaldning
Fra : Armand

Dato : 21-09-11 10:27

Fra : Intet Navn

Dato : 21-09-11 13:41

On Wed, 21 Sep 2011 11:26:59 +0200, Armand wrote:

> <http://www.motorcyclenews.com/upload/211595/images/Honda%20VFR800%
20mouse%20airbox.jpg>

> <http://www.motorcyclenews.com/upload/211595/images/Honda%20VFR800%
20mouse%20airbox%201.jpg>

"Jeg synes at motoren går anstrengt og så er det som om den er begyndt at
pibe..." =

--
/claus (der er på vej til Harald Nyborg efter en ordentlig stak
musefælder han kan pakke BMW'en ind i til vinter.)

Fra : Armand

Dato : 21-09-11 16:17

Den 21-09-2011 14:40, Intet Navn skrev:

> "Jeg synes at motoren går anstrengt og så er det som om den er begyndt at
> pibe..." =

Måske fordi at den er gået på nødprogram?

--
Armand.

Fra : Ann-Rikka og Jon Sø~

Dato : 24-09-11 14:10

> Måske fordi at den er gået på nødprogram?
>
> --
> Armand

Uhhhmm.. En lille snack til turen.

/Jon