MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Køre .bat fra scheduler uden vindue
Fra : Leif Neland

Dato : 22-09-11 01:49

Nogen bliver ved med at slukke for de indbyggede højttalere på en XP,
men de skal være tændt for at give alarmer.

Så jeg har lavet en batchfil med nircmd.exe, der skruer op igen.

Jeg har sat den til at køre fra scheduler, men der kommer et
dosprompt-vindue, når den bliver kørt, så det vil genere, hvis det
bliver kørt for ofte.

Jeg har prøvet at lave en genvej, sætte genvejen til at køre minimeret,
og så kalde genvejen fra scheduleren, men det hjælper ikke; vinduet
kommer op alligevel.

Scheduleren kører fra admin-bruger, batchfilen kaldes som admin-bruger,
og pc'en bliver normalt brugt af en ikke-admin bruger.

Hvordan får jeg min batfil kørt "usynligt"?

Leif
--
Check out www.waze.com - it's a social GPS app where drivers share
real-time road info (traffic, accidents, police, speedcams and more)

Fra : Mcwm

Dato : 22-09-11 09:41

Den 22-09-2011 02:49, Leif Neland skrev:
> Hvordan får jeg min batfil kørt "usynligt"?

Konverter dit script til exe og kør som "invisible application"

Bat To Exe Converter

Version: 1.5.1
Price: Free
Operating system: Windows 2000/XP/2003/Vista/Server 2008/7

http://download.cnet.com/Bat-To-Exe-Converter/3000-2069_4-10555897.html

Venligst
Mcwm

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 22-09-11 20:40

Leif Neland submitted this idea :
> [...]
> pc'en bliver normalt brugt af en ikke-admin bruger.
>
> Hvordan får jeg min batfil kørt "usynligt"?

Hvorfor ikke bare køre nircmd direkte i stedet for at lave en bat-fil -
laver bat-filen da mere, end bare køre programmet?

--
/klaus

Fra : Edmund

Dato : 22-09-11 21:38

> [...]
>
> Jeg har sat den til at køre fra scheduler, men der kommer et
> dosprompt-vindue, når den bliver kørt, så det vil genere, hvis det

Skriv

Start nircmd.exe

i batfilen

--
Mvh Edmund

Fra : Rado

Dato : 23-09-11 14:14

On Thu, 22 Sep 2011 02:49:15 +0200, Leif Neland <leif@neland.dk>
wrote:

>Jeg har prøvet at lave en genvej, sætte genvejen til at køre minimeret,
>og så kalde genvejen fra scheduleren, men det hjælper ikke; vinduet
>kommer op alligevel.

Prøv den her;

http://taosoft.dk/software/freeware/runprog/RunProg.zip

Kør RunProg.exe og følg instruktionerne.

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer