MS Windows
briani 27239
Windows Media Player - version ?
Fra : frank

Dato : 21-09-11 08:33

Hej.

Jeg har Windows Media Player på min Vista, men jeg kan ikke finde ud af
hvilken version det er. Jeg kan højreklikke på programmet og se egenskaber
men der står ikke noget om versionsnummer, kun at det er fra år 2007. Hvor
finder jeg versionsnummeret ? (tror man er nået til ver. 11 til vista).

v.h. Frank

Fra : Ole C

Dato : 21-09-11 08:56

frank skrev blandt andet:

> [...]
> egenskaber men der står ikke noget om versionsnummer, kun at det er
> fra år 2007. Hvor finder jeg versionsnummeret ? (tror man er nået

Som i de fleste andre programmer
I værktøjslinien: Hjælp>Om Windows Media Player

--
vh
Ole C

Fra : frank

Dato : 21-09-11 13:21

> Som i de fleste andre programmer
> I værktøjslinien: Hjælp>Om Windows Media Player
>
> --
> vh
> Ole C

Hej Ole. Tak, men jeg har ingen værktøjslinie med "hjælp" !!!

I værktøjslinien har jeg: Aktuel afspilning - bibliotek - kopier fra CD -
brænd - synkroniser - media guide. Men ingen hjælp!

v.h. Frank

Fra : Gamle

Dato : 21-09-11 14:18

frank wrote:

> Hej Ole. Tak, men jeg har ingen værktøjslinie med "hjælp" !!!

Hej.

I XP kontrolpanel/tilføj fjern programmer, kan jeg se at jeg har version 11

Mvh.
Torben

Fra : Lyhn

Dato : 21-09-11 15:23

frank wrote:

> Hej Ole. Tak, men jeg har ingen værktøjslinie med "hjælp" !!!

Hvis du højreklikker et tomt sted til venstre for Aktuel afspilning og
vælger Vis=>Klassiske Menuer
vil du kunne se "hjælp"

Du kan også bare trykke på CTRL+M

Fra : frank

Dato : 21-09-11 15:49

> Hvis du højreklikker et tomt sted til venstre for Aktuel afspilning og
> vælger Vis=>Klassiske Menuer
> vil du kunne se "hjælp"
>
> Du kan også bare trykke på CTRL+M

Tak for jeres svar. Lyhn, det virkede. Nu fik jeg værktøjslinien og kan se
at jeg har version 11.

Jeg bøvler med at hente lydbøger ned fra biblioteket til en MP4 afspiller.
Der kræves windows media player min. ver. 10 - så den side er ok.

Jeg kan godt down loade lydbogen fra biblioteket, men kan ikke synkronisere
til MP4éren. Så jeg bøvler videre.

tak, Frank.