One Take film
Fra : JC

Dato : 20-09-11 14:06

Hej

Jeg så i TV for 1 år eller 2 siden at der var ved at blive lavet en
dansk film som blev taget i et klip. ( uden klip)
Men jeg har ikke hørt mere til den og jeg kender heller ikke nogle som
har hørt om den.

Blev den aldrig færdig eller hvad????

Håber at er en som kan hjælpe mig.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 20-09-11 22:46

JC skrev bl.a.:

> Jeg så i TV for 1 år eller 2 siden at der var ved at blive
> lavet en dansk film som blev taget i et klip. ( uden klip)
> Men jeg har ikke hørt mere til den og jeg kender heller ikke
> nogle som har hørt om den.

Kan det være Linda Wendels "One Shot" fra 2008?
http://www.onfilm.dk/Film/Default.aspx?FilmId=15218

--
Herluf :·)

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-09-11 22:54

JC skrev:

> [...]
> dansk film som blev taget i et klip. ( uden klip)
> Men jeg har ikke hørt mere til den og jeg kender heller ikke nogle som

Det er lidt længere siden, men der var den her af Linda Wendel. Der var
nok ikke så mange, der så den, men den findes på dvd:

http://www.scope.dk/film/5604-one-shot

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Klaus Petersen

Dato : 20-09-11 23:01

JC wrote:

> [...]
> dansk film som blev taget i et klip. ( uden klip)
> Men jeg har ikke hørt mere til den og jeg kender heller ikke nogle som

Filmen hedder Preludium og er fra 2008.
http://www.nichefilm.dk/2009/preludium-2008-vod-film-anmeldelse/

Den er udgivet på DVD, men praktisk talt ingen har giddet at tage
den hjem til salg. Det eneste sted jeg har kunne skvatte over den
er hos Lovefilm.

Men prøv i stedet at kigge på biblioteket hvis du ikke er kunde
hos Lovefilm, måske har biblioteket den også.

--
Mak tal shree! Lok tak. Mekta satak Oz!

Fra : JC

Dato : 22-09-11 06:33

On 20 Sep., 23:45, "Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJ...@privat.dk>
wrote:

> Kan det være Linda Wendels "One Shot" fra 2008?http://www.onfilm.dk/Film/Default.aspx?FilmId=15218
>
> --
> Herluf :·)

Tak for oplysningen, det var lige den film jeg tænkte på.