Siliconefugemasse vil ikke størkne
Fra : Morten V. Hansen

Dato : 20-09-11 11:06

Jeg har været så letsindig at købe siliconefugemasse i pose hos
Biltema - den var jo billig, men vil tilsyneladende heller ikke
størkne.

Fugerne blev lavet i går aftes og de er stadig så bløde, at man kan
lave fingeraftryk på dem.

Skal jeg bare have tolmodighed, eller bliver det en ommer?

/MFR

Fra : Cykelsmeden

Dato : 20-09-11 18:54

Den 20-09-2011 19:06, Morten V. Hansen skrev:
> Fugerne blev lavet i går aftes og de er stadig så bløde, at man kan
> lave fingeraftryk på dem.
>
> Skal jeg bare have tolmodighed, eller bliver det en ommer?

hvad står på pakken?

Der findes både hærdende og ikke-hærdende masser til hver sine formål!

//finn

Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-09-11 04:16

Den 20/09/11 19.54, Cykelsmeden skrev:

> hvad står på pakken?
>
> Der findes både hærdende og ikke-hærdende masser til hver sine formål!

Så var det da godt at kirurgen ikke tog fejl, da han lavede Dolly
Partons bryster i sin tid!
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Cykelsmeden

Dato : 21-09-11 11:02

Den 21-09-2011 05:16, Kurt Hansen skrev:

> Så var det da godt at kirurgen ikke tog fejl, da han lavede Dolly
> Partons bryster i sin tid!

Det ka jo være at det er den slags silicone Morten har fået fingrene i.

//finn

Fra : Max

Dato : 21-09-11 11:09

Hej Kurt

> Så var det da godt at kirurgen ikke tog fejl, da han lavede Dolly
> Partons bryster i sin tid!

Han tog da åbenbart fejl, hun har jo fået det fjernet igen,
på et tidspunkt gik der jo panik i alle disse modeller med
plastikpatterne.

Max

Fra : Max

Dato : 20-09-11 21:12

Hej Morten

> Fugerne blev lavet i går aftes og de er stadig så bløde, at man kan
> lave fingeraftryk på dem.

Hvad hedder silikonemassen og i hvad temperaturer befinder
den sig i ?

Max

Fra : Klaus G.

Dato : 20-09-11 21:10

> [...]
> størkne.
>
> Fugerne blev lavet i går aftes og de er stadig så bløde, at man kan
Hvor har du lagt fugerne?

Du siger du har købt det i biltema. Biltema forbinder jeg ikke ligefrem med
et byggemarked :) Sikker på det er det rigtige du har fået til formålet?

--
Klaus G.