IE9 lukker af sig selv ?
Fra : Jakob

Dato : 19-09-11 19:45

Jeg oplever ofte at IE9 (på Win 7) lukker af sig selv ?. Det sker altid
mens programmet har stået åbent i et stykke tid uden aktivitet, det er
ikke mens den er ved at hente sider eller man navigerer på siden. Når
jeg åbner IE igen får jeg beskeden at IE sluttede uventet og får
tilbuddet om at genstarte sidste browsersession.

Nogen ideer til hvad der er galt ?.

Mvh
Jakob

Fra : scootergrisen

Dato : 19-09-11 19:59

Den 19-09-2011 20:44, Jakob skrev:
> [...]
> jeg åbner IE igen får jeg beskeden at IE sluttede uventet og får
> tilbuddet om at genstarte sidste browsersession.

Prøv og kør windows update og opdater ie og se om det løser noget.

Fra : Jakob

Dato : 20-09-11 20:32

> Prøv og kør windows update og opdater ie og se om det løser noget.

Den er fuldt opdateret og har været det hele tiden.

Mvh
Jakob

Fra : Hauge

Dato : 20-09-11 20:35

Den 19-09-2011 20:44, Jakob skrev:
> Nogen ideer til hvad der er galt ?.

Find ud af om det er når der er nogle bestemte "vinduer"/steder der er
åbnet i browseren.

Har oplevet det samme, dengang jeg selv brugte IE, at når én eller anden
obskur side med flash på er i en fane, så kan den finde på at lukke IE helt.

Mvh Hauge

Fra : Jakob

Dato : 25-09-11 19:23

> Find ud af om det er når der er nogle bestemte "vinduer"/steder der er
> åbnet i browseren.

Jag kan ikke umiddelbart finde noget mønster

> Har oplevet det samme, dengang jeg selv brugte IE, at når én eller anden
> obskur side med flash på er i en fane, så kan den finde på at lukke IE
> helt.

Det er en mulighed, langt de fleste reklamer er dog blokeret vha
hosts-filen.

Mvh
Jakob