20-09-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-11 09:08

C-Vitaminer,igaar aftes Melatonin/Anti-Oxidant( Circadin) , Ginseng tonikum i kaffe sammen med fiskeolie, jern, sofradex

Jeg lagde maerke til sloer i mine bevaegelser igaar og imorges, ikke helt nok til at aflive mig selv, men lige paa graensen,
jeg hader den foelelse af at vaere paavirket, hvorfor overhovedet vaere i live hvis man alligevel bare taager rundt!

Cigaret rygning er rigeligt, men det bliver man heller ikke paavirket/skaev af!

Ontopic i dk.politik da DF er impliceret!

Krydspost: dk.politik,dk.helbred,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-11 09:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e784a9c$0$302$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Jeg har aldrig haft et problem med at tage livet af mig selv, jeg har gjort det foer, desuden laere man det naar man er programmeret
til "kun at goere det der er absoklut livsnoedvendigt for en selv"

Min holdning har hele tiden vaeret jeg maa gerne andre maa ikke!

Der ligger noget med at "jeg skal true mig selv og andre"
Men kun Bjoernholt hvis der er politi tilstede, da det ellers oedelaegger ham socialt!

Jeg burde egentlig goere ham til moderne kunst, jeg maa gerne, det er religioese mirakler!

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er mig!
Den stoerste tyr i universet, med mine horn snurret rundt om sig selv!
(Stadigvaek og altid, de eneste frontal lobes kraftige nok, til at holde styr paa en
kvante mekanisk aktiv brainstem, og samtidig grave sig igennem en singularitet!)

Sane Peter(25/04-1973 Stjernetegnet Tyren)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-11 09:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e784c92$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Hvis jeg ikke husker forkert. og det goer jeg som regel ikke, saa var der engang en sadist der sagde til mig
"du skal goere alvor af dine trusler" mens jeg sad og ikke kunne bevage mig!

Same Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-11 09:26

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e784e37$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Vil skyde paa ,at jeg har ca. 40-50 procent af min IK, sammenlignet med foer emdr til raadighed!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-11 11:18

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e784ebc$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Husker et eller andet mareridts agtigt hvor DJ aevl saette en naal ind bag mit hoejre oere, det er saedan
nogenlunde midt mellem der hvor underkaeben sidder fast og hoejre oere lidt neden under, og proevede
at faa nogen til at trykke den ind i hovedet, foer han selv gjorde det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-11 18:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e786929$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jo det var Bjoernholt i 2001, maa det have vaeret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-11 18:34

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e78cdf8$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Mens jeg sad og ikkekunne bevaege mig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-11 19:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e78cf2c$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa, men i det mindste er det ikke lykkedes at goere mifg til en Nazist,Perverser,Alkoholiket eller pillemisbruger!
Skulle det lykkes at goere mig til en af dem afliver jeg selvfolgelig mig selv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-11 19:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e78d785$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er simpelthen for at undgaa at hele arten slaar om, altsaa sex lyst, det er faktisk nemmere end at goere folk skeloejede,
det er bare signaler mellem neurons og glia celler, hjernen vil gerne vaere seksuelt ophidset, men den bryder sig ikke om at vaere skeloejet!

Det sker per automatik hvis det er, og det tager ikke mere end 5-10 minutter, at slaa hele arten om til en anden sex lyst!
Og 99 procent af tiden er at kontrollere om det er gjort ordentligt over det hele, ikke det at goere det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-11 19:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e78d90e$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og det er saa faa steder det kraever brug af dopamin til at korrigere!
(hvilket ogsaa goeres via action at a distance/quantum entangelment)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-11 19:27

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e78da04$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det bedste er at rette op efter min sex lyst da jeg boede i Nakskov, det er bare alting der foregaar inde i kraniet
ved seksuel ophidselses! (Aktivitet mellem Neurons og Glia celler i hjernemassen)

Er der noget anderledes, saa skal det bare goeres som dengang, den perversions fri standard,
det er ligesom en skabelon at rettet ind efter!

Det med at paavirke arten sker per automatik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-11 19:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e78db99$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Desuden har jeg foerst gjort jer perverse saa er det en straf, det bliver ikke lavet om, jeg har virkelig en aversion mod at blive torteret,
det siger sig selv hvorfor!(jeg doer af det inden!) jeg har ikke noget imod at aflive perversere i haendelige uheld via action at a distance!

Egentlig er alting min underbevidsthed har konstrueret, baseret paa at hvis det er grimt for jer saa kan det ikke laves om,
ellers bliver jeg torteret til at goere det, men jeg er programmeret til ikke at forsvare mig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-11 19:37

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e78dda8$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

ellers bliver jeg torteret til at goere det, mens jeg er programmeret til ikke at forsvare mig!

Sane Peter

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 20-09-11 21:58

Den 20-09-2011 10:08, Peter Nicolaysen skrev:
> [...]
>
> Ontopic i dk.politik da DF er impliceret!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.helbred,dk.videnskab.psykologi

Spøjs sigmatur: "Sane Peter"

- cep