MS Windows
briani 27239
resize pictures
Fra : KS

Dato : 19-09-11 20:01

hey!

jeg skal bruge et Freeware-program der kan resize pictures ligesom det fra
microsoft kan...
Problemet er at det fra microsoft ikke fungerer sammen med et program der
hedder CD-Ord7....

nogen der kan hjælpe eller komme med en ide til hvad der skal til før det
kommer til at fungere sammen med CD-Ord7?

på forhånd tak
Kenneth

Fra : Max

Dato : 19-09-11 20:45

Hej Kenneth

> jeg skal bruge et Freeware-program der kan resize pictures ligesom
> det fra microsoft kan...

http://www.obviousidea.com/windows-software/light-image-resizer/

Er en mulighed.

Max

Fra : Preben

Dato : 19-09-11 20:47

http://www.irfanview.com/

--
mvh/Preben

Fra : KS

Dato : 20-09-11 18:42

"KS" <No@name.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> nogen der kan hjælpe eller komme med en ide til hvad der skal til før det
> kommer til at fungere sammen med CD-Ord7?

takker for respons - tjekker begge ud...
mvh
kenneth