19-09-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-09-11 07:15

Tror jeg holder op med at ryge til den foerste, eller ihvertfald skaere lidt ned!

Jeg havde holdt op med at ryge som 28aarig efter planen, havde det ikke vaeret for emdr!
(jeg har faktisk haft et rygestop tidligere i livet, for at bevise overfor mig selv at det ikke var et problem)

Jeg har glemt at skrive det paa i mine skriverier til patientforsikringen, ogsaa selvom at jeg har skrevet om
det tidligere, det med at holde op med at ryge tidligere i livet, her i nyhedsgrupperne i de foregaaende tre-fire
aar, det ligger i nyhedsgruppe arkiverne!

Ontopic: i dk.politik da det politiske parti DF, aabenbart syntes det er iorden at programmere vaelgerne!
(det er foraedderi i et demokrati at programmere vaelgerne til at stemme paa et bestemt politisk parti,
det er et angeb paa landets regeringsform)

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-09-11 13:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e76de90$0$316$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Jeg er begyndt at mistaenke at det var ved at lykkedes for Karsten Bjoernholt
at goere mig til en Narcisist, to elle tre gange igaar sad jeg og overvejede det!

Der er ingen tvivl er jeg er det eneste menneske der har vaeret istand til at overleve det jeg har vaeret igennem!
Men den der fuldstaendige foragt for andre mennesker hoere ikke til i min personlighed, at se ned paa folk i det omfang,
for deres svaghed og udulighed og egentlige ligegyldighed set med historiske oejne!

Den var ikke tilstede i min personlighed foer emdr, det er fint nok at vide jeg kan ting ingen andre kan og endda noget
der hjaelper min personlighed og Testosteron produktion(Igen nogen Dominans ting) at min brainstem og underbevidsthed ved
med sikkerhed at jeg er bedre end andre, men det andet det, det var kun lige et sekund eller to!

Det med at foragte fattige mennesker kan jeg forstaa og har ikke noget imod er tilstede, det var der ikke foer emdr,
men er naturligt at det er der, "Jeg er torteret og programmeret til at vaere penny loes, jeg har gjort folk skeloejede i fjernsynet,
og jordskaelv hvad er jeres undskyldning?"

"goer noget for folks religion"
"du skal vaere oekonmisk uansvarlig"
"du maa ikke have nogern penge sidst paa maaneden"

Action at a distance/quantum entangelment

Jeg forventer det med at se ned paa de mennesker, der af en eller anden grund har vaeret uheldig, eller
bare ikke har evner fra naturens side eller noget andet, retter sig ud naar min egen personlighed faar bedre fat!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-09-11 13:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7730d7$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Udover at sende kunstige smerte signaler til brainstem og limbic system, saa bliver de aegte skjult!
Hvilket er farligt, men jeg er begyndt at indtage calcium/magnesium for at sikre at mine knogler ikke er
oedelagte!

Sane Peter