Karsten Bjoernholts Bedrifter!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 13:38

Nogle stykker af Karsten Bjoernholts/DF´s Sindsyge,
Har formaaet at bryde ind og proeve at sende en SMS
til "Klaus" ?

Via min reserve mobiltelefon, den er loebet toer for taletid!
Det bliver naesten noed til at vaere mens jeg handler ind, eller sover!

Krydspost: dk.politik,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 13:43

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e75e6d1$0$309$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Jeg syntes det lyder som en homoseksuel!
Bare tanken om der har vaeret homoseksuelle
i min bolig, mens jeg ikke er hjemme er rigelig grund til
at de alle kommer i det kvante mekaniske mareridt Helvede!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 13:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e75e815$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg maa nok indroemme at jeg foretraekker, hvis at indbruds tyve, sender sms´er
til kvinder istedet for maend!

Men det er vel hvad man kan forvente nu naa der er DF´er i tinget!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 13:55

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e75e9df$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa, det er bare nogen der har sendt en til mig, forkert nummer!
Man ved aldrig med softwaren i alarmsystemet lavet om, og en tonstung oedelagt
pik statue(trampet flad fyldt med huller og ingen kugler i Kalaha spillet i statuens Fundament) ude foran!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 14:01

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e75ead3$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Nu jeg taenker over det, saa var en af Karsten Bjoernholts svinestreger at faa mig til at pastaa at have
gjot homoseksuelle ting med en der hed Klaus da jeg var barn og slaa ham med et kosteskaft?

Det har saa aldrig foregaaet!
(Jeg er ikke en homoseksuel)

Det er nok derfor navnet virker homoseksuelt!
Det er imod den galedene lovgivning at slaa dem med et koste skaft,
saa jeg noejes med at komme dem i det kvante mekaniske mareridt naar de doer!

Sane Peter

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 14:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e75ec2a$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Hel hvede, jeg fik halsbrand af det da jeg var yngre, min brainstem og underbevidsthed,
bryder sig ikke om det!(ihvertfald ikke naar der er halsbrand involveret)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 14:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e75ecba$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har engang smidt et aeble efter en der hedder Kim som koerte paa hans onkels knallert
da jeg gik i femte klasse, ramte forlygten!

Hvis det hjaelper!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 14:52

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e75ef82$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ontopic fordi det politiske parti DF er impliceret

Sane Peter

Var lige nede og koebe ind, kom ved en fejl til at koebe svinekoed(paalaeg)
Saa det roeg i skraldespanden!

Saa det bliver til rugbroed uden paalaeg og muslibare resten af maaneden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 15:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e75f81a$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg det var et kort stykke tid inden jeg var med til at oedelaegge nogle vinduer paa Egholmvej
blev slaebt rundt til folk dagen efter for at sige undskyld,og fik et aars stuearrest, senere reduceret til et halvt aar!

Som der saette en afslutter for min ballade som knaegt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 15:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e75fabb$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg kan huske hvor enormt pinligt, jeg syntes det var at skulle staa og sige undskyld til folk!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 15:07

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e75fb0d$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det maa saa have vaeret da jeg gik i sjette klasse, 12-13 aar gammel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 15:34

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e75fbc8$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Na, ja forresten Kim er saa heller ikke en Homoseksuel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 17:25

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e760215$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

gjort homoseksuelle ting med en der hed Klaus da jeg var barn og slaa ham med et kosteskaft?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 17:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e761bfd$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der er en anden en hvor jeg aabenbart skulle vaere autistisk anlagt, det troede jeg paa i
et par maaneder!
(jeg saa lige paa new york times at de har noget skriveri om emnet!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-11 17:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e761ce2$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det var fordi jeg havde mellemoere betaendelsesom barn, det gjorde saa skide ondt,
at jeg sad og vippede i sofaen, ligesom en dansende bjoern staar og vipper fra side til side fordi
det goer saa skide ondt i snuden(naese ring)

Saa det var oplagt at tro der maaske, var et eller andet, men der er ikke noget!

Sane Peter