FF6 > automatisk opdatering af åbne sider ~
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-09-11 14:15

Kan man ikke få FF6 til automatisk at opdatere åbne sider, jeg har
feks. 4 faner som er lavet til "programfaneblade" dem ville jeg godt
have til at opdatere feks. hver 10min, findes der en måde at gøre dette
på ?

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-09-11 14:17

Brian Vestergaard skrev:

> [...]
> feks. 4 faner som er lavet til "programfaneblade" dem ville jeg godt
> have til at opdatere feks. hver 10min, findes der en måde at gøre dette

Ikke helt svar på dit spørgsmål, men Opera kan det du ønsker.

--
Bertel

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-09-11 14:19

Bertel Lund Hansen udtrykte præcist:

> Ikke helt svar på dit spørgsmål, men Opera kan det du ønsker.

Det dutter ikke, skal være FF

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-09-11 14:33

Brian Vestergaard skrev:

> [...]
> feks. 4 faner som er lavet til "programfaneblade" dem ville jeg godt
> have til at opdatere feks. hver 10min, findes der en måde at gøre dette

ReloadEvery (bare søg under tilføjelser)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk