MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ændre Win 7 fra 64 bit til 32 bit ?
Fra : Erik Greve

Dato : 17-09-11 20:38

Min nye bærbare kører win 7 med 64 bit - det bevirker at nogle lidt
ældre Bridgeprogrammer ikke kan køre. De kører fint på min stationære med
win 7, 32 bit.
Spørgsmålet er, om man kan ændre 64 bit til 32 bit ??

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Snuden

Dato : 17-09-11 20:56

On Sat, 17 Sep 2011 21:37:31 +0200, "Erik Greve" <eg@erikgreve.dk>
wrote:

> [...]
>win 7, 32 bit.
>Spørgsmålet er, om man kan ændre 64 bit til 32 bit ??

Kun ved at geninstallere operativsystemet.

Fra : Rado

Dato : 17-09-11 21:48

wrote:

> [...]
>win 7, 32 bit.
>Spørgsmålet er, om man kan ændre 64 bit til 32 bit ??

Hvis det er en Win 7 Pro, Ultimate eller Enterprise kan du evt.
installere Virtual XP.

http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Jet

Dato : 18-09-11 03:13

On 17 Sep., 23:48, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:

> [...]
> Rado
>
> "Materialism is the philosophy of the subject that forgets
> to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

dette link forklarer lidt mere på dansk
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/windows-xp-mode

Fra : Göran Wennerström

Dato : 18-09-11 10:39

"Erik Greve"

> [...]
win 7, 32 bit.
Spørgsmålet er, om man kan ændre 64 bit til 32 bit ??

Nu du skriver brigde spil, så kom jeg i tanker om at en af mine
sejlerkamerater fik samme problem med en ny 64 bit pc.

Jeg er ikke ekspert, men med lidt forsøg, så fik jeg Dosbox at køre hans
brigde program, sel om han har et 64. bit operativ system.

Det er hurtigere at få Dosbox at køre end at skrue tilværelsen tilbage...

Venlig hilsen Göran.

PS. Jeg har fået mange gamle maritime spil at virke med Dosbox, så det er et
forsøg vært...

Fra : Jet

Dato : 18-09-11 03:11

On 17 Sep., 22:37, "Erik Greve" <e...@erikgreve.dk> wrote:
> [...]
> win 7, 32 bit.
> Sp rgsm let er, om man kan ndre 64 bit til 32 bit ??

Hvad med at køre i Kompatibilitetstilstand ?
H.klik->Egenskaber->fane Kompatibilitet, Flueben i Kør dette program
i ...... Windows XP eller.....

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-09-11 16:03

Hvis du taler om Easy Bridge skrev jeg en vejledning til installation.
Du kan finde den på Kim Ludvigsens Hjemmeside.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Erik Greve

Dato : 18-09-11 19:54

Tak for indlæg - jeg tror jeg får programmet til at virke i en DOS box.
Venlig hilsen
Erik Greve