Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 09:02

Er vaagnet mere op!

Har identificeret noget, det tog faktisk et stykke tid i min psyke/underbevidsthed!
Det er noget der findes i kvinder med voldelige aegtemaend, frygten for at goere noget forkert,
der faar dem slaaet fysisk eller tilsvinet verbalt, den hoere ikke til i min personlighed!

Den er lavet med smertesignaler til brainstem og limbic system, igennem tretten aar!
(programmering/emdr)

Det der heller ikke hoere til er beskyldningen om at min personlighed foer emdr,
var paa en maade som gjorde at jeg kunne finde paa at goere den refleks i andre,
istedet for at aflive mig selv!

Eller skille mig af med personen hvis jeg ikke broed mig om hende!

Jeg har identificeret den 10.000.000 steder i de foregaaende 300aar,
og aflivet de kvinder der havde den, i haendelige uheld, et par aar efter den opstod!

Action at a Distance(Quantum Entangelment) via en singularitet!

Og det er ikke engang loegn, i tror det er, men det er det ikke!

(men nu var der en grund til, at de var bange for at goere noget forkert!)

"Du skal vaere et dumt svin i folks oejne"

krydspost:dk.helbred,dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 09:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e74548f$0$308$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Ontopic i dk.politik da det politiske parti er impliceret

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 09:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7454f7$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er mig!

Den stoerste tyr i universet, med min horn snurret rundt om sig selv!
Stadigvaek og altid, de eneste frontal lobes kraftige nok til at holde styr
paa en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem
en singularitet!

Og nej, jeg er ikke en psykopat!

Sane Peter(25/04-1973, Tyrens Stjernetegn, Foedselsdato)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 09:10

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e74563d$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg vil bare ikke have resten af mit liv oedelagt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 09:18

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e745684$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Maaden det er gjort paa, er smerte signaler ved det mest ventede, det mest uventede, og tilfaeldigt ind imellem
(naesten som valgt af en rng) Det er ogsaa noget andet jeg genkender!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 09:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e74584e$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

istedet for at aflive mig selv!(det er en tortur refleks, paavirker maaden at taenke paa)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 10:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e745aac$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er sindsyggoerende, fordi det mest ventede, antyder at der er et foremaal, straf for at goere noget forkert!
(eller hvis man er vaagen og klar nok i hovedet, saa er det mest ventet, det der er mest sindsyggoerende, fordi man
saa indser at foremaalet er at sindsyggoere en!)

Hvis man gaar ud fraat der er et foremaal, straf for at goere noget forkert, saa proever man at finde ud af det med det mest uventede
og det tilfaeldige, det antyder at at goer noget forkert man ikke forstaar!
(for at man tror det drejer sig om straf for at goere noget forkert, saa kraever det at man er torteret til at tro at den
skydige har ret til at goere det!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 10:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7467b7$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det kraever ogsaa at viljen til at leve og lysten til at formere sig er brugt til at drive det overstaaende!

Har indtaget noget binyrebarkhormon(sofradex)

det virker og derefter holder det op med at virke(det er ren programmering)
Oedelaeg dig selv, paa en maade som ikke kan opdages af andre
(man tror man har fundet en loesning paa problemet, men saa har man ikke alligevel,inden man faar set sig om saa er livet vaek!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 10:34

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7469e9$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det hele bliver modereret af "Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 10:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e746a3c$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Calcium/Magnesium,Fiskeolie,C-Vitamin

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 10:41

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e746b55$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg sidder stadigvaek og skriver ting paa en maade som eodelaegger mig selv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 11:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e746bcb$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der er ikke ordentlig Testosteron produktion, det er noget Dominans noget,
der ligger et eller andet derinde: "Du er den svage,du skal vaere den svage,du er en taber, du skal vaere en taber"
Noget med at "justere min virkelighedsopfattelse" lavet af Bjoernholt efter jeg blev torteret kvante mekanisk aktiv,
et sted mellem 1999-2003(Humlehaven 27)

Heldigvis er det ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 11:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e747c1e$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der mangler et eller andet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 11:56

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e747c55$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Desuden mangler jeg ca. 30-60 procent af min IK, hvilket er vaesentligt bedre end tidligere, der er nogle udsving,
man skulle tro er loegn, hvis jeg sammen ligner nu, med da jeg var nede og koebe kaffe imorges hos bageren,
saa er der en verden til forskel, imorges var jeg som en landevejs bums fyldt med tungmetaller og frie radikaler fra top til taa!
(saadan foeltes det, bevaegelser og alting)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 12:02

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e747d65$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Uden ordentlig Testosteron produktion bliver hjernen selvfolgelig ikke genopbygget!
Og skader paa knogler bliver ikke udbedret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 13:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e747ed8$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

ja, det samme naesten, men nu bliver der indsat et billede af en lille unge i den visuelle
forestillingsevne og saa forsvinder al Testosteron produktion med det samme
det er udvalgt af "oedelaeg dig selv" det er bare det mest Testosteron saenkene der bliver sat ind,
det kunne ligesaa godt vaere en ekstremt fysisk u-attraktiv 50aarig kvinde!

Testosteron niveauet naar aldrig over en tiende del af det niveau det var paa foer emdr,
saa det er ikke engang hoejt nok til at vedligeholde knogler og slet ikke nok til at standse skade
paa hjernemassen!

Sane Peter