MS Windows
briani 27239
Win7 newbie
Fra : RK

Dato : 16-09-11 17:17

Jeg ville bare trække nogle web genveje til proceslinjen, som jeg ofte har
gjort i XP, meeen --hvordan gør man det???

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-09-11 17:21
Fra : RK

Dato : 16-09-11 17:57

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> http://www.windows7guide.dk/tips-a-tricks/41-tips-a-tricks/200-tilfoj-quick-launch-bar-til-proceslinjen-i-windows-7
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Tak, noget kompliceret men hvorfor bliver ikonet ikke som min genvej
(ligner en globus) når jeg lægger det på proceslinjen?

Fra : RK

Dato : 16-09-11 18:48

"RK" <flemming.j@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

> "Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Tak, noget kompliceret men hvorfor bliver ikonet ikke som min genvej
> (ligner en globus) når jeg lægger det på proceslinjen?

Jeg har lige en rettelse: Det virker faktisk , pånær en enkelt link, der
viser en globus?

Tak for hjælpen!

Fra : Edmund

Dato : 17-09-11 08:58

Den 16-09-2011 18:17, RK skrev:
> Jeg ville bare trække nogle web genveje til proceslinjen, som jeg ofte
> har gjort i XP, meeen --hvordan gør man det???

Træk genvejen ned på browser ikonet på proceslinjen, efterfølgende ser
du dine genveje ved at højreklikke på browserikonet.

--
Mvh Edmund