MS Windows
briani 27239
"ukendte" fil-mapper
Fra : Jørgen Nyerup

Dato : 16-09-11 11:46

Hej
På mit D-drev har jeg fået nogle mapper, der hedder således:
06cbb49c951bf46bf8681e57191ab7
89ceab31c2060d4bd7de
a3c97b7afdcceb971387f7c9
i hver mappe ligger der en fil, der hedder MRT.exe
Jeg fornemmer, at det er "noget Windows opdatering" , der ikke er
blevet slettet efter installationen?
Jeg har Windows 7 16 bit installeret på mit C-drev.
Kan jeg slette de tre mapper, uden at det gør noget?

mvh Jørgen

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 16-09-11 13:45

"Jørgen Nyerup" <joergen@nyerup.dk> skrev i en meddelelse
> i hver mappe ligger der en fil, der hedder MRT.exe
> Jeg har Windows 7 16 bit installeret på mit C-drev.

Prøv at google "MRT.exe"
16 bit Windows ?

Jørgen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-09-11 16:16

Jørgen Nyerup tastede følgende:
> Kan jeg slette de tre mapper, uden at det gør noget?

Sandsynligvis ja.

Du kan jo starte med at rename dem f.x. sætte et X i starten af
mappe-navnet, så evt. programmer ikke kan finde dem - hvis alt kører
efter en genstart, så de "nok ikke vigtige"

Jan