Kvinders nydelse er mere end klitoris, skr~
Fra : Kall, Mogens

Dato : 16-09-11 10:56

Intern database:
https://sites.google.com/site/kallfiles1/christianity/sexuality

Videnskab.dk skriver ...

Kvinders nydelse er mere end klitoris

15. september 2011 kl. 03:57
http://videnskab.dk/krop-sundhed/kvinders-nydelse-er-mere-end-klitoris

=== citat start ===

Kvinder bliver ophidsede af andre områder omkring skeden end
lige klitoris, viser ny amerikansk hjerneforskning.

Impulser fra de sensoriske nerveceller tager cirka den samme
rute, hvad enten der bliver rørt ved klitoris, skeden eller
livmoderhalsen.

Det skriver forsker, ph.d. Barry R. Komisaruk fra Rutgers
University i USA sammen med kolleger i Journal of Sexual
Medicine.

De aktiverede områder er i den del af hjernen, som hedder den
sensoriske cortex.

»Men selv om

[ ... ]

=== citat slut ===

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 13250 news:4e6b20f7$0$305$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13339

Fra : P. Petersen

Dato : 16-09-11 12:22

"Kall, Mogens" skrev i meddelelsen

[...]

Hvor er det nye?

Med venlig hilsen
P. Petersen

Fra : Kall, Mogens

Dato : 17-09-11 10:46

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse news:4e73315e$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kallfiles1/science/psychology/the-living-house/oral-stage/frigidity/08-278

Subject: Frigiditet -

+
https://sites.google.com/site/kallfiles1/science/psychology/the-living-house/oral-stage/frigidity/11-510

Subject: Orgasmehjælp efterlyses -

Det var den *videnskabelige* side af sagen (jeg ønskede at anføre).

13350