Justitsmordet mod Kurt Thorsen
Fra : Pjerrot

Dato : 14-09-11 20:29

Så skete det igen igen. Præstestyret har begået et justitsmord mere. Kurt
Thorsen er dømt dansk skattepligtig selvom han boede i England i 2005-2006.
Magthaverne røver dermed 6mio fra ham og spærrer ham inde i 2år (+3år fra
tidligere).

Jeg vil opfordre ham til at rejse skattepligtssagen i England for at høre
om de engelske myndigheder mener at han er skattepligtig der, og herefter
anlægge sag mod skattediktaturet/embedsmandsdiktaturet dannevang ved
menneskerettighedsdomstolen.

--
Pjerrot

Fra : Henning

Dato : 14-09-11 23:19

>Jeg vil opfordre ham til at rejse skattepligtssagen i England for at høre

Fint, gør du det. Men jeg tvivler på han læser med her, så du skal nok
kontakte ham på anden måde?

Fra : P.N.

Dato : 15-09-11 08:12

"Pjerrot" <mail@pjerrot.qq> skrev i en meddelelse
> [...]
> om de engelske myndigheder mener at han er skattepligtig der, og herefter
> anlægge sag mod skattediktaturet/embedsmandsdiktaturet dannevang ved

Læseren kan være evig forsikret om at Kurt nok skulle have oplyst pressen om
en evt betalt skat i England og som Rasmus Trads så smukt udtrykte det "Han
har ikke lært noget som helst af de 6 år han sad i fængsel"

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 15-09-11 12:19

On 14-09-2011 21:28, Pjerrot wrote:
> [...]
> om de engelske myndigheder mener at han er skattepligtig der, og herefter
> anlægge sag mod skattediktaturet/embedsmandsdiktaturet dannevang ved

Det er da fint at du har sagsakterne.
Så kan du måske forklare hvorfor anklageren mente, at Kurt Thorsen reelt
boede i Århus?

Ved du også hvor Helle Thorning's mand boede, da han arbejdede i EU?
Er konen så hoven fordi hun aldrig fik andet end telefonsex?

Det du i stedet burde brokke dig over, er myndighedernes "dyneløfteri"
overfor enlige forsørgere på overførselsindkomst - altså hvis du er så
"retskaffen", som du vil give indtryk af.

Gælder loven for alle, uanset social status?

Jeg plejer at sige, at der ikke er nogen der vrøvler, men dine
udgydelser aspirerer kraftigt til titlen.

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://twitter.com/kechriste