piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-09-11 08:04

C-Vitamin, Kaffe, Fiskeolie!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-09-11 08:08

On Thu, 15 Sep 2011 09:04:18 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> C-Vitamin, Kaffe, Fiskeolie!

> Sane Peter

Syntes at jeg vaagner mere og mere op, i takt med at jeg
bliver mere og mere oekonomisk oedelagt!

Bloedspraengt/Misfarvet hoejre oeje da jeg vaagnede!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-09-11 08:16

On Thu, 15 Sep 2011 09:08:07 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> bliver mere og mere oekonomisk oedelagt!

> Bloedspraengt/Misfarvet hoejre oeje da jeg vaagnede!

Skal ned og stemme lidt senere,tror jeg stemmer det
samme som sidste gang!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-09-11 08:25

> [...]

> bliver mere og mere oekonomisk oedelagt!

> Bloedspraengt/Misfarvet hoejre oeje da jeg vaagnede!

"Du skal vaere oekonomisk uansvarlig"
Og
"Du maa ikke have nogle penge sidst paa maanede"

Ligger dybt derinde, lige saa dybt som
"du skal vaere et dumt svin i folks oejne"
og "goer noget for folks religion"

Det hele tortur drevet af smerte signaler til brainstem
og limbic system, saa det selvsamme tortur der gjorde
Jordskaelv paa Haiti og i Fukushima, skeloejede i
Fjernsynet er brugt til at tvinge min hjerne til at
oedelaegge sig selv!

"oedelaeg dig selv"
"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt
for dig selv"

Action at a distance og Quantum Entangelment
Har vaeret i brug!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-09-11 08:29

On Thu, 15 Sep 2011 09:25:15 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> "Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt
> for dig selv"

> Action at a distance og Quantum Entangelment

Egentlig saa er action at a distance ,
quantum entangelment!

(emdr / programmering der proever at fremstille mig som
en idiot)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-09-11 08:37

On Thu, 15 Sep 2011 09:29:07 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Egentlig saa er action at a distance ,
> quantum entangelment!

> (emdr / programmering der proever at fremstille

Tror ogsaa det er en god ide at sikre at der
ikke er nogle tungmetaller i mig selv!
Bly osv...

Naar man er programmeret til ikke at forsvare sig selv,
og samtidig kan saettes i en trance med et klik
med en kuglepen, eller ihvertfald kunne!
(altsammen pga. en skide foraedder)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-09-11 09:07

On Thu, 15 Sep 2011 09:36:37 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Naar man er programmeret til ikke at forsvare sig selv,
> og samtidig kan saettes i en trance med et klik
> med en kuglepen, eller ihvertfald kunne!

Desuden har jeg opdaget at det har faaet min
underbevidsthed til at hade og foragte fattige mennesker,
og der er roeget et par millioner inde n jeg blev opmaerksom
paa det! jeg mener hvad skaber de sig over?
De er ikke tortur drevet til at vaere oekonomisk uansvarlige!

Quantum Entangelment via en singularitet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-09-11 09:12

> [...]

> Naar man er programmeret til ikke at forsvare sig selv,
> og samtidig kan saettes i en trance med et klik
> med en kuglepen, eller ihvertfald kunne!

Naa, jeg skal ned og hente nogle vandflasker i kaelderen!
Det bliver helt rart at faa toemt ud dernede!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-09-11 10:30

On Thu, 15 Sep 2011 10:11:59 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Naa, jeg skal ned og hente nogle vandflasker i kaelderen!
> Det bliver helt rart at faa toemt ud dernede!

> Sane Peter

Var lige nede i banken, for at saette et par hundrede
kroner ind, da jeg bevaeger mig lidt for taet paa bundgraense
paa min konto til at det er komfortabelt!

Mit spoergsmaal fra igaar besvarede sig selv,
Banken havde aabent men ikke ved kassen, foer klokken 13,
Jeg kunnse se der var koe ved hallen(pensionister)
Saa jeg venter med at gaa ned og stemme, jeg kan
passende goere det ved 13:00 tiden!

Saa der er aabenbart ret sjaeldent at folk saetter
penge ind kontant, det hele er naesten netbank og
haeve automater!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-09-11 12:49

On Thu, 15 Sep 2011 11:29:51 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> passende goere det ved 13:00 tiden!

> Saa der er aabenbart ret sjaeldent at folk saetter
> penge ind kontant, det hele er naesten netbank og

Var nede og stemme, og saette nogle hundrede kroner
ind, der var koe, ved kassen i banken!

Sane Peter