FANATIC I NÆSTVED d. 1-2 september
Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 12-08-01 18:35

"Troels H" <lotte.thor.troels@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:9kuq2m$ach$1@sunsite.dk...
> jeg ville bare lige informere om at der bliver afholdt Fanatic i næstved d.
> 1-2 september Lørdag til søndag. For de af jer der ikke hved hvad det er så
> kan jeg sige at det er en kæmpe tunering i GW spil!!!!

Inkludere det Warhammer Fantasy Roleplay? Eller for den sags skyld
Warrior Knights, Mega-Mania, Dark Furure, Warlock of Firetop Mountain
eller nogle af de andre god spil GW engang lavede.

Lars

Fra : Troels H

Dato : 15-08-01 21:42

Jeg hved det ikke rigtigt jeg kan sige så meget at der bliver af holdt
Gobling OLYMPICS SWEET!!!

Men ellers bedes spørgsmål rettes til Warlock@warlock.nu

Tuneringer

40k 1500p
Fantasy 2000p

Yungblood

Fantasy 750p????
40k 500p

Men der skulle være masser a "HEMMELIGE" ting bestemt besøget vær!!!

Lars Wagner Hansen <l-hansen@post4.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7a6714d9.0108120934.27b7f75e@posting.google.com...