MS Windows
briani 27239
Genvej med ikon?
Fra : RK

Dato : 13-09-11 21:34

Hvis jeg har urlen til f.eks. Danske banks hjemmeside hvordan får jeg så
lagt en genvej med DBs logo på mit skrivebord?

Fra : Ole C

Dato : 13-09-11 21:43

RK skrev blandt andet:

> Hvis jeg har urlen til f.eks. Danske banks hjemmeside hvordan får jeg
> så lagt en genvej med DBs logo på mit skrivebord?

Det kan du ikke umiddelbart.
Men hvis du kan finde et ikon der forestiller DanskeBanks logo, kan du lægge
det et sted efter eget valg og under genvejens Egenskaber skifte til det
ikon.

--
vh
Ole C

Fra : Cykelsmeden

Dato : 13-09-11 22:13

Den 13-09-2011 22:34, RK skrev:
> Hvis jeg har urlen til f.eks. Danske banks hjemmeside hvordan får jeg så
> lagt en genvej med DBs logo på mit skrivebord?

du slår op på URLen og når siden er fremme med DB, trækker du ikonet i
adresselinien ud på skrivebordet, og --- voila du har en genvej med
danske banks logo!

//finn

Fra : RK

Dato : 13-09-11 22:16

"Cykelsmeden" <afsender@not2old.dk> skrev i meddelelsen

> du slår op på URLen og når siden er fremme med DB, trækker du ikonet i
> adresselinien ud på skrivebordet, og --- voila du har en genvej med danske
> banks logo!

Tusinde tak

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-09-11 22:31

Cykelsmeden skrev:

>du slår op på URLen og når siden er fremme med DB, trækker du ikonet i
>adresselinien ud på skrivebordet, og --- voila du har en genvej med danske
>banks logo!

Kun så lang tid at ikonet er i browserens cache

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Cykelsmeden

Dato : 14-09-11 09:02

Den 13-09-2011 23:31, Ivan V. Klattrup skrev:

> Kun så lang tid at ikonet er i browserens cache
Her er de permanente!

//finn

Fra : Ole C

Dato : 13-09-11 22:50

Cykelsmeden skrev blandt andet:

> du slår op på URLen og når siden er fremme med DB, trækker du ikonet i
> adresselinien ud på skrivebordet, og --- voila du har en genvej med
> danske banks logo!

Hm.
Hos mig får genvejen browserens standardikon....

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-09-11 06:31

Ole C skrev den 13-09-2011:

> Hm.
> Hos mig får genvejen browserens standardikon....

Her virker det med både IE9 og Firefox.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-09-11 04:36

On 14 Sep., 10:02, Cykelsmeden <afsen...@not2old.dk> wrote:
> Her er de permanente!

Jeg prøvede at lave et fra IE, slettede derefter IE's cache,
genstartede windows og ikonet var blevet til et ie-ikon