Måske skulle man ta' i biffen ;-)
Fra : Martin Bak

Dato : 12-09-11 17:21

'George Harrison: Living In The Material World' er titlen på Martin
Scorseses nye film om verdens største rockband 'The Beatles'. Men som titlen
antyder er der fokus på George Harrison, og det meste af historien vil blive
fortalt ud fra hans perspektiv.

Den legendariske Hollywood-instruktør og musikelsker, Martin Scorsese,
inviterer på en medrivende tidsrejse med musikhistoriens måske mest succes-
og talentfulde sanger/sangskriver. Oplev tilblivelsen af The Beatles, de
kunstneriske uenigheder og spirituelle rejser med George Harrisons øjne
gennem enestående aldrig-før-set arkivmateriale og interviews med The Fab
Four, samt et væld af nulevende og afdøde venner og kunstnere, inkl. Eric
Clapton, Eric Idle, Terry Gilliam, Yoko Ono, Phil Spector, Tom Petty og
mange flere. En episk og gribende fortælling om et kunstnerisk liv, levet
fuldt ud - fortalt til tonerne af verdens suverænt bedste musik.

Filmen får biografpremiere ved en særlig eventaften mandag 24.10. kl. 19.00
med visninger i følgende byer: Imperial, Odense, Esbjerg, Herning, Kolding,
Aarhus, Randers, Aalborg, Lyngby, Hillerød, Tåstrup.

Hele artiklen:

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article1618842.ece

Og den 24. oktober er jeg tilfældigvis alligevel på sjælland

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 13-09-11 17:06

> [...]
> titlen antyder er der fokus på George Harrison, og det meste af historien
> vil blive fortalt ud fra hans perspektiv.

....Og så er der billetter Glæder mig til nogle gode timer...

--
Martin
http://www.martinbak.dk