Fra Office 2007 til Office 2010
Fra : Jan

Dato : 13-09-11 14:10

Hejsa.

Jeg skal opgradere fra Office enterprice 2007, til tilsvarende 2010.
Kan jeg bare installere 2010 oven i 2007, eller skal 2007 afinstalleres
inden?

Er med på at tage backup af dokumenter, mails osv inden jeg går i gang

Mvh Jan

Fra : Klaus H

Dato : 13-09-11 19:23

"Jan" skrev i meddelelsen news:4e6f560d$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det kan du roligt gøre. Jeg havde i hvert fald ingen problemer.

Klaus H

Fra : JL med Easy Creator

Dato : 13-09-11 22:45

Jeg tror næppe at du får problemer, for på et tidspunkt kørte jeg med Office
2007 på min stationær og office 2010 på min bærbar. Og det kørte fint .
Jeg lagde datafilen til Outlook ud på Dropbox, Så begge maskiner kørten med
sammen fil. Så outlook 2007 og outlook 2010 kan køre på samme datafil,
selvom programmerne ikke ser ens ud.
JL

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 14-09-11 01:40

Jan kom med denne ide:
> Hejsa.
>
> Jeg skal opgradere fra Office enterprice 2007, til tilsvarende 2010.
> Kan jeg bare installere 2010 oven i 2007, eller skal 2007 afinstalleres
> inden?

Hvis IKKE det er en Upgrade du har dig, så ender du blot med både at
have 2007 + 2010 i fungerende stand

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Jan

Dato : 14-09-11 06:44

Hej alle.

Tak for svar er det nødvendigt at tage backup af outlook datafiler,
eller smider man bare 2010 versionen direkte på også når den nu
installerer offficen?
Det er en fuld version ikke en upgrade

Mvh Jan

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-09-11 18:10

"Jan" <jeafjern@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Tak for svar er det nødvendigt at tage backup af outlook datafiler,
> eller smider man bare 2010 versionen direkte på også når den nu

Den eneste fil du skal sikre dig til ovenstående er .pst filen. I den ligger
alle dine mails og kontaktpersoner.
Jeg ved ikke, om du kan installere oveni den nuværende eller den lægger sig
ved siden af, men så flytter du bare den gamle .pst fil over og overskriver
den nye, som din 2010 version har lavet. Tag evt. en kopi af .pst filen
inden du begynder at eksperimentere.
Så har du din backup.

Kurt