Danske skibsbesætni
Fra : Ebbe hansen

Dato : 11-09-11 08:33

Der findes databaser over danske skibe, og skibsulykker, men jeg kan
ikke finde nogen over besætningerne. Selv kan jeg ikke huske de halve
af de skibe jeg har sejlet med, er det ikke muligt at finde noget i
den retning, at man indtaster sit navn, og så kommer alle de skibe man
har sejlet med.
mvh Ebbe
Der findes vist noget om skibsførere, men menige besætningsmedlemmer ?

Fra : Christel Volquartzen

Dato : 17-09-11 03:08

On 11 Sep., 09:33, Ebbe hansen <eb...@mail1.stofanet.invalid> wrote:
> [...]
> har sejlet med.
> mvh  Ebbe
> Der findes vist noget om skibsførere, men menige besætningsmedlemmer ?

kig på søfartsstyrelsens hjemmeside under søfarende og FAQ Du kan så
finde en adresse og sende en mail og få oplysninger om din egen
sejltid.

hilsen Christel

Fra : Ebbe hansen

Dato : 17-09-11 13:54