Andrea Berg - det sidste spark mod tindern~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-11 21:34

Andrea Berg stiger kraftigt mod tinderne. Populariteten er ved at nå Helene
fischerske dimensioner.

Godt nok har hun i flere år været populær, men nu er hun blevet godkendt af
først Florian Silbereisen, med efterfølgende debut i FESTE DER VOLKSMUSIK,
derefter blev hun godkendt af Andy Borg, med efterfølgende debut i
MUSIKANTENSTADL
og nu i aften fik hun det sidste spark mod tindernes højde. Hansi Hinterseer
godkendte nu også hendes talent og sendte hende afsted mod populariteternes
tinder. Hun
fik sin debut i DAS GROSSE HANSI HINTERSEER OPEN AIR.

Nu kan hun snart ikke nå mere. Bliver hun en ny Helene?.

I aften hørte man hende give to sange, bl.a. "1000 mal belogen". En sang så
fantastisk at man får gå¨sehud over det hele og det risler en ned ad ryggen
af velvære.
Det er fantastisk, utroligt, ubegribeligt og umnådeligt uforstående
storslået fantastisk. Jeg har ikke ord for det.

Her er sangen, i en live optagelse med et mange tusinde-tals-publikum. Der
er så mange publikun, at det har helt hollandske dimensioner.
http://www.youtube.com/watch?v=8IzQnzHCgoU

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-11 21:55

meddelelsen news:4e6bc9bd$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Andrea Berg stiger kraftigt mod tinderne. Populariteten er ved at nå
> Helene fischerske dimensioner.

Her er lige lidt klip med hende, fra hvert af de show, som har hjulpet hende
mod tindernes top.

FESTE DER VOLKSMUSIK: http://www.youtube.com/watch?v=1xxTI_ejUW0

MUSIKANTENSTADL http://www.youtube.com/watch?v=nObpab93CT8&feature=related

KRONE DER VOLKSMUSIK http://www.youtube.com/watch?v=LHHHc-PpdBI

FJERNSYNSHAVEN http://www.youtube.com/watch?v=Lps1GfDS6EE&feature=related

Jo, der er vist ingen der vil benægte at hun er på vej.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-11 22:00

meddelelsen news:4e6bcec1$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jo, der er vist ingen der vil benægte at hun er på vej.

Der skal også væøre noget til dem der ikke kan lide Andrea Berg.

Her er derfor en specialudgave af
TA MED UD Å FISK
www.sol.no/klipps/video/dette_er_nesten_som_en_skrekkfilm

Den er forøvrigt i to specialudgaver. Begge uden musik:
http://www.sol.no/klipps/video/fyren_ler_seg_nesten_ihjel_ikke_rart

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-11 22:07

meddelelse news:4e6bcfec$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Den er forøvrigt i to specialudgaver. Begge uden musik:
> http://www.sol.no/klipps/video/fyren_ler_seg_nesten_ihjel_ikke_rart

Det adskiller sig ikke nævneværdigt fra alt det bras du plejer at linke til.
Der er også sjældent noget det bare har en tilnærmelsesvis lighed med musik.

Fra : Henning Jensen

Dato : 10-09-11 22:08

On 10-09-2011 22:34, Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> Det er fantastisk, utroligt, ubegribeligt og umnådeligt uforstående
> storslået fantastisk. Jeg har ikke ord for det.

Åge for hel.... det er jo en gammel traver fra omkring 2000. Du kan da
ikke blive ved med at koge suppe på de få toner. Kan du ikke præsentere
noget nyt?
Den er sunget af så mange. Her en version for dig, med hele 3 syngende
tøser, og i flotte kuliser.
Her mangler kun et par badende køer:
http://www.youtube.com/watch?v=OFPhIFR-F2I

Henning.

Fra : Henning Jensen

Dato : 10-09-11 22:12

On 10-09-2011 23:08, Henning Jensen wrote:

> Den er sunget af så mange. Her en version for dig, med hele 3 syngende
> tøser, og i flotte kuliser.
> Her mangler kun et par badende køer:
> http://www.youtube.com/watch?v=OFPhIFR-F2I

Du fik et forkert link, men det er undskyldeligt, for de er så ens.
Men her er det med de manglende køer:
http://www.youtube.com/watch?v=l5GPKxDteKA&feature=related

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-11 22:38

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Du fik et forkert link, men det er undskyldeligt, for de er så ens.

Ja, de var sgu godt nok et par ældgamle pensionisttøser. Hvor var deres
gangstativer?

> Men her er det med de manglende køer:
> http://www.youtube.com/watch?v=l5GPKxDteKA&feature=related

Der mangler helt klar køer. Men det var da en utroligt god gruppe du der
fandt. Den kendte jeg ikke. Mange tak for linket.

Her er en rigtig god sang med dem.
http://www.youtube.com/watch?v=ow6NDNi6Bkw&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-11 22:43

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Du fik et forkert link, men det er undskyldeligt, for de er så ens.
> [...]

Jeg tror nu bare det er et kopi-band, du der har fundet. Dem er der jo så
mange af, indenfor alle genrer.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-11 22:47

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Men her er det med de manglende køer:
> http://www.youtube.com/watch?v=l5GPKxDteKA&feature=related

Her er Laura Lyn med den, på hollandsk:
http://www.youtube.com/watch?v=1HDnnp05Vwg

Den er helt u-overtruffen god. Faktisk bedre end Andreas prøjsiske udgave

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-11 22:34

> Åge for hel.... det er jo en gammel traver fra omkring 2000.

DSen er i hvert fald god. Og det var en de de to sange hun sang i aften.

> Du kan da ikke blive ved med at koge suppe på de få toner. Kan du ikke
> præsentere noget nyt?

> Den er sunget af så mange. Her en version for dig, med hele 3 syngende
> tøser, og i flotte kuliser.

Sikke et par gamle damer. De er da alt for gamle.

> Her mangler kun et par badende køer:

Jowhh

Hilsen Åge

Fra : Michel Sanomi

Dato : 11-09-11 02:40

On 10 Sep., 22:34, Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-st r-
herpost.tele.dk> wrote:

> Nu kan hun snart ikke nå mere. Bliver hun en ny Helene?.

Helene er udmærket, men Andrea er klart bedre.

Hvad med denne:

Antonia. "So gemütlich" - http://www.youtube.com/watch?v=XLEs4hYPev0

Det er ganske vist en vals, men hun kommer ud over scenekanten, vil
jeg mene.

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-09-11 09:54

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

Hvad med denne:

Antonia. "So gemütlich" - http://www.youtube.com/watch?v=XLEs4hYPev0

Det er ganske vist en vals, men hun kommer ud over scenekanten, vil
jeg mene.

Antonia er en meget dygtig sangerinde. Her kommer hun ikke bare ud over
scenekanten,
..............men også ned ad trappen.

Antonia med Lollipop. En rigtig god sang:
http://www.youtube.com/watch?v=LN6p4Dc8QGc&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-09-11 10:02

[...]

Det mener jeg dæleme også Lady GakGak også gør. Især i dette her klip. Hun
er langt ude over scenekanten:
http://www.youtube.com/watch?v=piDGTwKJe0A&feature=related

Og her er hun langt ude over stole-kanten:
http://www.youtube.com/watch?v=mfzTnGEd_1U&NR=1

Hilsen Åge