Viva Vivaldi!
Fra : Michel Sanomi

Dato : 10-09-11 09:24

Sig til hvis jeg bliver for træls! Jeg vil ikke spamme...

Men jeg synes dette medley er ret godt:

Royal Philharmonic Orchestra: "Viva Vivaldi" - http://www.youtube.com/watch?v=avQzmpkTnkc

Her taler vi technoklassisk, og der er tryk på:

Bond: "Viva" - http://www.youtube.com/watch?v=Q8BZq-uHoqs

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-11 18:30

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Du spammer. Det handler jo ikke om Krutte-Linå-Pellemusik. hehe

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 10-09-11 20:13

"Åge Halldorsson" skrev i meddelelsen

[...]

:)))
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-09-11 11:34

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Heller ikke helt tosset... Okay, indrømmet, jeg har da også disse Hooked on
skiver... Men jeg har da lidt, til at forsvare mig selv, af de lidt mere
ægte varer, og det chokerer vel ikke, ved at være Four Seasons... Måske det
lidt usædvanlige er, at det er med Ettore Stratta & The Baroque Chamber
Orchestra...

Det eneste jeg lige kunne finde med denne constallation var denne...

http://www.youtube.com/watch?v=ZkxMZ6lwj9s

Men den er da også nydelig...

M.V.H....Benny..