Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Hvad bruges "Besked"-knappen på en BeoCom ~
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 09-09-11 23:43

Har lige købt en BeoCom 2100.

Er der nogen der ved hvad knappen "Besked" kan bruges til?

Brugsanvisningen på nettet

http://www.qvotrup.dk/Telefon/pdf/BeoCom2100.pdf

har lidt andre knapper.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Cykelsmeden

Dato : 10-09-11 12:21

Den 10-09-2011 00:43, Hans Paulin (6310) skrev:
> Er der nogen der ved hvad knappen "Besked" kan bruges til?
>
> Brugsanvisningen på nettet
>
> http://www.qvotrup.dk/Telefon/pdf/BeoCom2100.pdf

Den findes også på Siemens dect telefoner. Flere steder, bl. a.
Tyskland, kan et fastnet/VOIP-anlæg kobles til et "servicecenter" som
kan håndtere SMS.

//finn

Fra : Cykelsmeden

Dato : 10-09-11 12:23

Den 10-09-2011 13:21, Cykelsmeden skrev:

> Den findes også på Siemens dect telefoner. Flere steder, bl. a.
> Tyskland, kan et fastnet/VOIP-anlæg kobles til et "servicecenter" som
> kan håndtere SMS.
>
> //finn
glemte lige at sige, at på mine Gigasettelefoner bruges knappen også til
at vise hvem som har haft ringet med ubesvaret kald.

//finn

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 10-09-11 14:51

Cykelsmeden sendte dette med sin computer:
> glemte lige at sige, at på mine Gigasettelefoner bruges knappen også til at
> vise hvem som har haft ringet med ubesvaret kald.

Tak for begge oplysninger

Hans
www.zofiaoghans.dk