HANSI-feberen: Mellemeuropæisk mega-musiks~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-09-11 20:01

Det passer jo nice. Hansi-mann entrerden danske salgsliste med storm.

Det sker dagen før den enorme Giga-mega mellemeuropæiske store musikshow med
ham i hovedrollen finder sted.

DAS GROSE HANSI HINTERSEER OPEN AIR går i luften fra Kærnten i morgen aften
på ARD.

ARD. Lørdag aften kl. 20.15-22.30 på ARD og ARD HD

Det bliver stort. Videoenmaskinen er varmet op her.

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 09-09-11 20:33

> DAS GROSE HANSI HINTERSEER OPEN AIR går i luften fra Kærnten i morgen
> aften på ARD.
>
> ARD. Lørdag aften kl. 20.15-22.30 på ARD og ARD HD

Ja, og en rigtig god grund til at se showet er at Hansi for første gang har
fået den skønne Andrea Berg til Kitzbühel! Lidt sjovt med Hansi og Andrea på
samme scene! Tror deres publikum er meget forskelligt!

Andrea: http://www.youtube.com/watch?v=OJr4kQp6avY

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-09-11 20:45

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Lidt sjovt med Hansi og Andrea på samme scene! Tror deres publikum er
> meget forskelligt!

Hvorfor tror du det. Så skulle Helene Fishers og Hansis publikum jo også
være forskelligt. Det tror jeg da ikke de er. Hvorfor skullle
de være det. de synger og spiller i de samme slagershow. Dem jeg kender kan
da lide både Hansi og Helene og Andrea, lige som jeg også kan.
Slagerpublikummet vil gerne have et blandet slagerudbud. Man vi da ikke
høre Hansi-stil helæe tiden. Slagerpublikummet vil vel gerne have det
blandet op med andet slager.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-09-11 22:17

On 09-09-2011 21:00, Åge Halldorsson wrote:
> Det passer jo nice. Hansi-mann entrerden danske salgsliste med storm.

Tillykke med det Åge. Det var igen en stor overraskelse.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-09-11 22:54

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Tillykke med det Åge.

Tak skal du have. Jeg giver straks takken videre til danskerne.

> Det var igen en stor overraskelse.

Ja, det må du nopk sige. Det havde jeg godt heller nok ikke ventet. Jeg
troede danskerne ville have nye slagernavne på banen.
Men ok. - Han synger jo også knaldhamrende. Vi må glæde os til i morgen
aften. Det kæmpemæssige tv-show.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 10-09-11 09:35

On 09-09-2011 23:53, Åge Halldorsson wrote:

> Tak skal du have. Jeg giver straks takken videre til danskerne.

Jeg så tilfældigvis dette referat fra et pressemøde med Hinterseer:
http://rullesten.com/2011/03/24/sandheden-om-hansi-hinterseer/

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-11 10:24

> Jeg så tilfældigvis dette referat fra et pressemøde med Hinterseer:
> http://rullesten.com/2011/03/24/sandheden-om-hansi-hinterseer/
>
> Henning

Wældig artikkel. Man må da nok sige den signalerer en beskeden man der ikke
ligefrem promoverer sig selv som en gud. Du ved ligesom mange popmusikere.

En mand af folket - med begge ben på jorden. Der skal ikke være så meget
hurlumhej omkring mig. Jeg er jo bare en almindelig mand. Ikke sært han er
så elsket af folk og især af danskerne
og østrigerne.

Det var en god artikkel. Tak skal du have.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 10-09-11 12:09

On 10-09-2011 11:24, Åge Halldorsson wrote:

> Wældig artikkel. Man må da nok sige den signalerer en beskeden man der
> ikke ligefrem promoverer sig selv som en gud.

Ja, Hansi er fantastisk til at svare udenom. Han er et oplagt emne som
dansk politiker.

I 'Rottefælden' skulle Jesper Lundgaard have været skøn som
"smørsangeren Hansi Hinterseer".
Fik du været 'forbi' og set forestillingen?

Jan Schou fortsættet også i år sin 'schou-tur' videre fra Svendborg og
til Menstrup Kro i Sydsjælland.
Her plejer jeg at se den årlige revy.
Men jeg har opdaget, at Lundgaard ikke følger med, så der bliver
desværre ingen Hinterseer-udgave i det sydsjællandske i år.

Det betragter jeg som et stort tab. Det havde været det nærmeste jeg
nogensinde ville være kommet Hansi live.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-11 12:55

> Det betragter jeg som et stort tab. Det havde været det nærmeste jeg
> nogensinde ville være kommet Hansi live.

Nok også det nærmeste jeg nogensinde ville komme Hansi live. Jeg gider ikke
give så meget og rejse så langt for at se ham.

Men vi kan da se ham lørdag aften i tv, du ved det der "Das grosse Hansi
Hinterseer open Air".

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-09-11 10:40

Åge Halldorsson skrev:

>HANSI HINTERSEER

Hvem er det ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-09-11 11:42

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvem er det ?

hehe. Nu ved jeg ikke om du er interessereret i musik,
men det er en af Vest-europas populæreste musikere.

Hilsen Åge