Lån af lokaler på biblioteker
Fra : Kert Rats

Dato : 09-09-11 15:04

Jeg ved, at flere foreninger gratis kan bruge bibliotekers lokaler til
foreningsarrangementer.
Kender nogen her i gruppen reglerne for denne ordning?
Hvor kan jeg læse mere om reglerne?

Venligst

Kert Rats

Fra : Kurd

Dato : 09-09-11 15:20

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse
> Jeg ved, at flere foreninger gratis kan bruge bibliotekers lokaler til
> foreningsarrangementer.
> Kender nogen her i gruppen reglerne for denne ordning?
> Hvor kan jeg læse mere om reglerne?

Du har ikke tænkt på at kontakte et bibliotek, vel?

Eller måske
"udlån af lokaler" bibliotek
på Google - 13.700 resultater

(ved godt, det kan være svært)

Fra : Jubi

Dato : 09-09-11 15:32

"Kurd" <Kurd@kurd.xy> skrev i meddelelsen

> "Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse
>>

> Du har ikke tænkt på at kontakte et bibliotek, vel?

> [...]

Et bib kan være:
bibbis@kff.kk.dk

--
Tårnet: Delta 351, trafik jeres klokken 10, 6 kilometer.
Delta 351: Tårn, giv os et andet tip, vi har digitale ure.

Fra : Jet

Dato : 11-09-11 13:25

On 9 Sep., 17:03, "Kert Rats" <n...@hestedag.nu> wrote:
> [...]
> foreningsarrangementer.
> Kender nogen her i gruppen reglerne for denne ordning?

Det står i Folkeoplysningsloven LBK nr 854 af 11/07/2011
https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=138157

Fra : Kert Rats

Dato : 11-09-11 20:40

"Jet" <jetrotte@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Venligst
>
> Kert Rats

Det står i Folkeoplysningsloven LBK nr 854 af 11/07/2011

Tak for linket. Jeg kikker på sagen.

Venligst

Stefan