Vangede i 1901?
Fra : Toke Nørby

Dato : 08-09-11 15:18

Kære "slægtsrødder"!

Jeg har ledt lidt rundt efter folketællingen (den analoge) for Vangede
for 1901. Den skulle givetvis findes under Kbhvn. Sokkelund herred og
Gentofte sogn, men jeg kan ikke finde Gentofte Hvad gør jeg galt?
PFT for hjælp!
Mvh
Toke
--
Toke.Norby@Norbyhus.dk
Læs om Ejnar Olsen og Søllestedmærkerne

Fra : Henning og Inge-Lise~

Dato : 08-09-11 18:36

Du skal klikke på København, den findes under gader, bl.a Vangede by og 4
andre Vangede gader, ligeledes Gentofte.
Venlig hilsen Inge-Lise Trampedach

Fra : Toke Nørby

Dato : 08-09-11 19:11

"Henning og Inge-Lise Trampedach" <hentram@FJERNgmail.com> wrote:

>Du skal klikke på København, den findes under gader, bl.a Vangede by og 4
>andre Vangede gader, ligeledes Gentofte.
>Venlig hilsen Inge-Lise Trampedach

Mange tak, Inge-lise. Det var lige netop det!
Mvh
Toke