Man kan godt være dum selv om man synger g~
Fra : Max

Dato : 07-09-11 15:43

Hej

Beklageligt at kunstneriske evner og fornuft ikke
altid følges ad.

Koret deroppe vokser så igen.

http://hsfo.dk/udland/hf105287/operastjerne-overlevede-ikke-scooterulykke

Max

Fra : Hauge

Dato : 07-09-11 16:30

Hej Max
Den 07-09-2011 16:42, Max skrev:
> Beklageligt at kunstneriske evner og fornuft ikke
> altid følges ad.

Helt seriøst, hvor mange "kunstnere" er fornuftige, når det vitterligt
kommer til stykket?

En stor del er jo på én eller anden form for stoffer, om det er druk
eller narko, og den del er ikke specielt fornuftige.

Gad vide hvor mange % af kunstnerne, der ikke på ét eller andet
tidspunkt har været misbruger af én eller anden art, altså ufornuftige?.

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 07-09-11 19:18

Hej Hauge

> Helt seriøst, hvor mange "kunstnere" er fornuftige, når det vitterligt
> kommer til stykket?

Egentlig gælder det vel os alle ?

Max

Fra : Hauge

Dato : 07-09-11 19:29

Hej Max
Den 07-09-2011 20:18, Max skrev:
> Egentlig gælder det vel os alle ?

Joda, helt enig.

Men jeg er ret overbevist om, at frekvensen af misbrugere blandt disse
kunstnere, er højere, end for os normale.

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 07-09-11 19:32

Hej Hauge

> Men jeg er ret overbevist om, at frekvensen af misbrugere blandt disse
> kunstnere, er højere, end for os normale.

Ja, når der forventes mere af en person end man forventer af
en "normal" person, ja så stiger frekvensen på misbrugere
af forskellige ting meget,.

Max