MS Windows
briani 27239
BluRay brænder software
Fra : Steen F.

Dato : 07-09-11 05:26

Kan I anbefale et godt og gratis BluRay brænder program?
Jeg bruger Win 7 og en ekstern BluRay brænder.

Mvh
Steen

Fra : emjeppesen

Dato : 07-09-11 09:07

Steen F. skrev:

>Kan I anbefale et godt og gratis BluRay brænder program?
>Jeg bruger Win 7 og en ekstern BluRay brænder.

Der følger vel en driver med? Ellers burde du kun bruge win7s
indbyggede brænderprogram

Hilsen emj

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-09-11 14:11

Først Windows 8 vil understøtte BluRay.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-09-11 13:06

Steen F. skrev:

>Kan I anbefale et godt og gratis BluRay brænder program?

imgburn
http://www.imgburn.com
http://forum.imgburn.com/index.php?showtopic=9512

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Svend

Dato : 07-09-11 15:42

On 07 Sep 2011 12:05:57 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>imgburn
>http://www.imgburn.com
>http://forum.imgburn.com/index.php?showtopic=9512

Hmm: "ImgBurn is a lightweight ... "
Det vil jeg da se om er afløseren til Ashampoo.
http://download.cnet.com/Ashampoo-Burning-Studio-Free/3000-2646_4-10776287.html

--
/Svend