Eddie Murphy som Oscarvært
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-09-11 20:34

Eddie Murphy er valgt som vært for Oscaruddelingen i februar.

For mig at se et meget oplagt valg.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-09-11 00:15

In news:4e6675a5$0$308$14726298@news.sunsite.dk,
Peter Brandt Nielsen <peterbrandtnielsen@gmail.com> typed:
> Eddie Murphy er valgt som vært for Oscaruddelingen i februar.
>
> For mig at se et meget oplagt valg.

Han vil da helt uden tvivl klare opgaven med bravour.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-09-11 17:42

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Eddie Murphy er valgt som vært for Oscaruddelingen i februar.
>
> For mig at se et meget oplagt valg.

Oplagt valg? Har han været vært på noget som helst før?

Glæder mig til at se ham, det skal nok blive spændene

Mvh Anders

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-09-11 18:53

Anders Houmark skrev:

> Oplagt valg? Har han været vært på noget som helst før?

Måske ikke, men jeg kan nemt se ham i rollen.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-09-11 20:33

> Måske ikke, men jeg kan nemt se ham i rollen.

Det bliver sjovt at se ham. Han har selvtilliden, og skal nok ikke ryge sig
skæv ligesom den mandlige vært sidste år :).. For pokker han var underlig og
dårlig.

Mvh Anders

Fra : fido

Dato : 14-10-11 18:24