Løvfaldstider
Fra : Klaus Andersen

Dato : 06-09-11 18:10

Hej,

Jeg søger med lys og lygte en fortegnelse over løvdaldstider for danske
træer, men finder ikke meget, er der en af jer der har et godt link?

Mvh

KA

Fra : Golf2

Dato : 07-09-11 10:04

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg søger med lys og lygte en fortegnelse over løvdaldstider for danske
> træer, men finder ikke meget, er der en af jer der har et godt link?

Prøv her
http://www.denstoredanske.dk/Natur_og_milj%C3%B8/Botanik/Plantefysiologi/l%C3%B8vfald

Fra : Klaus Andersen

Dato : 07-09-11 16:52

"Golf2" <golf@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv her
> http://www.denstoredanske.dk/Natur_og_milj%C3%B8/Botanik/Plantefysiologi/l%C3%B8vfald

Den havde jeg også fundet, men den er temmelig mangelfuld. Takker dog under
alle omstændigheder.

Mvh

KA

Fra : Max

Dato : 07-09-11 19:16

Hej Klaus

> Den havde jeg også fundet, men den er temmelig mangelfuld. Takker dog
> under alle omstændigheder.

Listen er også ligegyldig hvis vi får tidelig nattefrost.

Max

Fra : Klaus Andersen

Dato : 09-09-11 10:27

> Listen er også ligegyldig hvis vi får tidelig nattefrost.
>
> --
> Mvh
> Max

Hmmm... det er nu stadig en meget god rettesnor, kan man jo se på den
kortfattede oversigt i denstoredanske.dk så jeg kunne godt ønske mig en
bredere oversigt af danske træer og buske

Mvh

KA