MS Windows
briani 27239
XPsp3. Hverken Flash eller shokwave vil in~
Fra : Paul-J 2660Brøndby

Dato : 06-09-11 13:35

Når jeg starter min bærbar (en Dell xpsM1330 med XPpro og 2GB ram) popper Flash op med
opfordring til at opgradere.
Klikker OK. Download. Kør .
Så stopper den på "Kunne ikke initialisere"

Med shokwave ender installeringsforsøg med "windows har blokeret...."

Nu er det ingen akut situation. Det hele kører ellers normalt.
Men jeg har læst et sted at det vigtigste mht virusfaren er at holde flash og shokwave
opdateret.

Så -hvad kan jeg gøre ?

Fra : Ole C

Dato : 06-09-11 13:54

Paul-J 2660Brøndby skrev blandt andet:

> [...]
>
> Nu er det ingen akut situation. Det hele kører ellers normalt.
> Men jeg har læst et sted at det vigtigste mht virusfaren er at holde

I første omgang se om du kan finde hjælp her:
http://www.adobe.com/support/

--
vh
Ole C

Fra : Paul-J 2660Brøndby

Dato : 06-09-11 15:37

> I første omgang se om du kan finde hjælp her:
> http://www.adobe.com/support/
>
> --
> vh
> Ole C
Tak for tip.
Det er imponerende, det som Adobe disker op med som support.
Desværre er jeg lidt doven. Så jeg læste kun de første 5 sider.
Så må min Flash passe sigselv indtil jeg -forhåbentligt inden længe- har fået en bærbar
som virker uden windows.
En chromebook ?

Windows er bare blevet for indviklet for almindelige mennesker.synes jeg...

Fra : Ole C

Dato : 06-09-11 17:53

Paul-J 2660Brøndby skrev blandt andet:

> Tak for tip.

Selv tak.

> [...]
> Så må min Flash passe sigselv indtil jeg -forhåbentligt inden længe-
> har fået en bærbar som virker uden windows.

Men den kan nu ikke vise Flash uden en Flash Player.....

> En chromebook ?
>
> Windows er bare blevet for indviklet for almindelige mennesker.synes
> jeg...

Måske - men det er som skrevet ikke Windows der afspiller Flash.

--
vh
Ole C

Fra : Ole C