kubus aluprofiler
Fra : Cykelsmeden

Dato : 06-09-11 10:39

Er der nogen som ved hvor der kan købes 1 m. aluprofil firkantet 25*25 ?

De gik for år tilbage under handelsnavnet kubus, og var velegnede til
bygning af diverse konsoller/stativer.

//finn
- obs: Aalborg/Vensyssel området

Fra : Preben

Dato : 06-09-11 12:28

Den 06.09.2011 kl. 11:38 skrev Cykelsmeden <afsender@not2old.dk>:

> Er der nogen som ved hvor der kan købes 1 m. aluprofil firkantet 25*25 ?
>
> De gik for år tilbage under handelsnavnet kubus, og var velegnede til
> [...]

Tja, Google foreslår blandt mange andre dette link:
http://www.carl-ras.dk/e-shop/beslag/moebelbeslag/porsaroerogtilbehoer/porsaroer/firkantederoer/?rel=topsale
--
mvh/Preben

Fra : Cykelsmeden

Dato : 06-09-11 15:53

Den 06-09-2011 13:28, Preben skrev:

> Tja, Google foreslår blandt mange andre dette link:
> http://www.carl-ras.dk/e-shop/beslag/moebelbeslag/porsaroerogtilbehoer/porsaroer/firkantederoer/?rel=topsale

Takker!

Jeg har prøvet G på mange måder, uden det lykkedes -
beslag og firkantrør var åbenbart nøglen!
er bestilt.

Undrer mig jeg ikke kan finde deres fysiske butik i Aalb. men den er
måske lukket.

//finn

Fra : Cykelsmeden

Dato : 06-09-11 16:44

Den 06-09-2011 16:53, Cykelsmeden skrev:
> Undrer mig jeg ikke kan finde deres fysiske butik i Aalb. men den er
> måske lukket.
Den har jeg også fundet nu. - Ligger hvor den altid har ligget

//finn

Fra : Ebbe hansen

Dato : 06-09-11 18:49

On Tue, 06 Sep 2011 16:53:02 +0200, Cykelsmeden <afsender@not2old.dk>
wrote:

> [...]
>er bestilt.
>
>Undrer mig jeg ikke kan finde deres fysiske butik i Aalb. men den er

Den er flyttet, ligger over for Silvan, bag ved sanistål (hedder det
vist) en lille gade paralel med hånsværkervej .
oh her var den: Hattemagervej 26 tlf. 98163262
mvh Ebbe

Fra : Cykelsmeden

Dato : 06-09-11 20:11

Den 06-09-2011 19:48, Ebbe hansen skrev:
> Den er flyttet, ligger over for Silvan, bag ved sanistål (hedder det
> vist) en lille gade paralel med hånsværkervej .
> oh her var den: Hattemagervej 26 tlf. 98163262
Derfor blev jeg snydt sidst jeg kørte rundt og ledte.
Det er jo der CarlF plejer at ligge
takker
//finn

Fra : Kert Rats

Dato : 06-09-11 21:03

"Cykelsmeden" <afsender@not2old.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen som ved hvor der kan købes 1 m. aluprofil firkantet 25*25 ?
>
> De gik for år tilbage under handelsnavnet kubus, og var velegnede til
> bygning af diverse konsoller/stativer.

Tænker du på Porsa-profiler, http://www.porsa.dk/products/alubyggesystem/

Venligst

Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 07-09-11 11:03

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

> "Cykelsmeden" <afsender@not2old.dk> skrev i en meddelelse

> Tænker du på Porsa-profiler, http://www.porsa.dk/products/alubyggesystem/

Jeg søgte efter "kubus profil" og fandt bl.a. dette link.
http://jncshop.dk/Kubus-profil-25x25-3

Forretningen sender over hele andet.

Venligst

Kert Rats

Fra : Cykelsmeden

Dato : 08-09-11 08:33

Den 07-09-2011 12:02, Kert Rats skrev:
> Jeg søgte efter "kubus profil" og fandt bl.a. dette link.
> http://jncshop.dk/Kubus-profil-25x25-3
>
> Forretningen sender over hele andet.

indrømmer: Jeg er elendig til at google komponenter!
men takker- det første er på vej!
//finn