Opvaskemaskine version 2
Fra : Olsen

Dato : 06-09-11 08:25

Jeg har før oprettet en tråd her omhandlende ny opvaskemaskine der ikke
kunne tørre service tilfredsstillende.

Efter at have prøvet diverse råd der hjalp og hjalp ikke, altså forstået på
den måde, det var ikke stabilt, så kom jeg selv frem til at det faktisk
omhandlede opvaskepulveret, altså doceringen af den. Jeg har været fedtet
med at komme pulver i, men ved test kunne jeg se at det duer bare ikke. Man
skal komme godt med opvaskemaskinsæbe i for den tørre ordentligt. Siden da
har det varet meget flot og helt i orden.

Nu kommer jeg så med et andet spørgsmål.

Ved min gamle opvaskemaskine skulle jeg komme filtersalt på måske en gang om
måneden eller oftere, nu har den nye kørt hver dag i 3 måneder uden at den
har sagt der manglede salt. Er det normalt eller er der måske noget galt??

MVH

Olsen

Fra : Preben

Dato : 06-09-11 09:27

Den 06.09.2011 kl. 09:25 skrev Olsen <Olsen@spamfritmiljoe.dk>:

> [...]
> gang om måneden eller oftere, nu har den nye kørt hver dag i 3 måneder
> uden at den har sagt der manglede salt. Er det normalt eller er der

Den nye bruger sikkert mindre vand, og dermed mindre salt. Jeg ved ikke,
hvad der er normalt, men jeg fylder kun salt på min 2 gange om året.

--
mvh/Preben

Fra : Olsen

Dato : 07-09-11 07:01

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
news.v1dofoluqz68nt@preben-pc.flatrate.dk...
> [...]

Den nye bruger sikkert mindre vand, og dermed mindre salt. Jeg ved ikke,
hvad der er normalt, men jeg fylder kun salt på min 2 gange om året.

Hej Preben

Tusind tak for dit gode svar, så er alt jo som det skal være.

MVH

Olsen