Fødselsdag
Fra : Max

Dato : 05-09-11 07:47

Hej

Smut ind på Google og tryk på logo'et og vær
med til at fejre Freddie Mercury's 65 år's fødselsdag.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-11 13:06

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in

> Smut ind på Google og tryk på logo'et og vær
> med til at fejre Freddie Mercury's 65 år's fødselsdag.

Du godeste dog! Tak for den. Jeg bruger almindeligvis en iGoogle startside,
og går normalt glip af de temaer Google sætter op på "Google Classic".

Nu skal der nok være dem, der synes at Google parasiterer på FM's minde.
Jeg synes den er helt genialt lavet og tillige enormt morsom. Æret være
hans minde. Han havde en af de bedste stemmer i rockmusikken.

Venligst
Lars

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-09-11 17:02

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Smut ind på Google og tryk på logo'et og vær
> med til at fejre Freddie Mercury's 65 år's fødselsdag.

En du kender?

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-09-11 17:12

gÅge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> En du kender?

Nu skal du høre hvordan det fungerer:

Jeg aner ikke noget om slager så jeg holder mig fra at kommentere på
det.

Var det ikke en idé for dig ?

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-11 17:49

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Nu skal du høre hvordan det fungerer:
>
> Jeg aner ikke noget om slager så jeg holder mig fra at kommentere på
> det.
>
> Var det ikke en idé for dig ?

Det bille lukke Åge effektivt ned, for han ved intet om noget som helst ;)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-09-11 10:36

meddelelse news:4e664401$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> En du kender?
>
> Hilsen Åge

Jo har vist hørt lidt om ham før Han flirtede vist noget med
Dronningen.... Nå nej, sang i Queen, sådan var det vist. Døde desværre alt
for tidligt, af full blown Aids... Som jo en årrække var nærmest standard
dødsårsag for folk af hans slags.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-09-11 14:57

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jo har vist hørt lidt om ham før Han flirtede vist noget med
> Dronningen.... Nå nej, sang i Queen, sådan var det vist.

Nårhhh, Han har været med i "Queen". Dem har jeg hørt om. Dem tror jeg der
er mange der kender. De var meget fremme i 70-erne. Men de har nu aldrig
været mit glas mælk.
Det er sån noget støjende musik. Den her synes jeg er en af gruppens
bedste sange, uden at den dog er noget særligt:
http://www.youtube.com/watch?v=-tJYN-eG1zk&feature=related
Jeg er nu mere til SWEET og MUD og stjernestøvsmanden og Quatro-pigen.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-09-11 15:18

meddelelse news:4e677826$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=-tJYN-eG1zk&feature=related
> Jeg er nu mere til SWEET og MUD og stjernestøvsmanden og Quatro-pigen.

Jeg tror da nu jeg vil vove den påstand, at både Sweet & Suzy Quatro var
mere støjende end Queen

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-09-11 15:36

On 07-09-2011 15:56, Åge Halldorsson wrote:

> Jeg er nu mere til SWEET og MUD og stjernestøvsmanden og Quatro-pigen.

Bliv du ved med tysk tv-schlager, det ved man hvad er.

Her en klassiker af komponisten Paul Lincke, med både et gammelt og nyt
talent: "Schönheitskönigin von Schneizlreuth":
http://www.youtube.com/watch?v=yVN_Pj2Zb44&feature=related

Et helt oplagt tv-Hansi-nummer.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-09-11 17:31

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Her en klassiker af komponisten Paul Lincke, med både et gammelt og nyt
> talent: "Schönheitskönigin von Schneizlreuth":
> [...]

DU GODESTE! - du har sateme forstand på musik (PS: Bemærk ironien)

Nejjj, her er noget helt andet. Her er tale om musik i spitzenklasse. Her
synger De Ladiner sammen med Nicole. Det er forsangerens datter. Det lyder
bare så fantastisk godt. Som bekendt var den jo også et megahit for nogle år
siden. Det er forresten Diego, som sidder på den anden side af farmand. Det
er forøvrigt Nicoles bettebror:
Værsågod, "Komm erzähl mir deine Träume":
http://www.youtube.com/watch?v=1Mt1FDHcVbc

Arrhhhh.., skal vi snuppe en mere. Det er igen De Ladiner som synger sammen
med Nicole, men hov!, nu er lillebror Diego også med. Lad os høre "Meine
kleine harmonika". http://www.youtube.com/watch?v=FMx2A-duf4E&NR=1
Den er indspillet efter "Komm erzähl mir deine Träume" og blev jo også et
hit.

Rigtig gode sange, hwa?

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 07-09-11 17:40

meddelelsen news:4e679c48$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=FMx2A-duf4E&NR=1
> Den er indspillet efter "Komm erzähl mir deine Träume" og blev jo også et

Sangene er såmænd rigtig gode Åge - men de unger kan da ikke synge.

mvh Eva