Musikantenstadl til Danmark igen
Fra : John

Dato : 04-09-11 16:13

Hej!

Jeg har netop erfaret at Andy Borg & Co. kommer til Horsens med
Musikantenstadl igen i 2012. Det er 09.02.2012 kl. 20.00.

I lang tid har det været annonceret at Florian Silbereisen også kommer med
"Frühlingsfest", og det er 19.02.2012 kl. 20.00.

Optrædende til Musikantenstadl er følgende:
Gaby Albrecht: http://www.youtube.com/watch?v=jC7nB9G7cUY
Oesch's Die Dritten: http://www.youtube.com/watch?v=B1oDrPy-XrA
Sigrid & Marina: http://www.youtube.com/watch?v=6TCUm2ejYKA

Sigrid & Marina vil jeg meget gerne se, men Gaby Albrecht er ikke lige mig,
men der kommer uden tvivl flere navne.

Til Frühlingsfest er der endnu ikke offentliggjort nogle navne. Det er jo
Florian's 20 Års Jubilæum, så man kan da håbe at han disker op med noget ud
over det sædvanlige!

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-09-11 17:15

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> I lang tid har det været annonceret at Florian Silbereisen også kommer med
> "Frühlingsfest", og det er 19.02.2012 kl. 20.00.

Milde Moses! - Jo tysk (skråstreg) østrigsk slager har for alvor bidt sig
fast i Danmark. Det kan man dårligt komme udenom. Det er vist kun de mest
skyklap-interesserede der vil benægte det. At det officielle tyske stats-tv
laver kæmpe slagershow for de efterhånden slager-hungrende danskere er da
helt
vildt. Endnu mere vildt er det at det officielle østrigske stats-tv gør det
samme. Med hvert sit mega-show. Disse to landes allerstørste og mest
populære musik-show.

Hvor kan vi danske dog være flove over at vi (DR) ikke selv kan, men skal
have hjælp udefra, for at giove danskerne hvad de vil have musikalsk. Det er
godt
nok meget flovt for DR. Uhhh ha.

Nå, men det er da noget wærre noget med det Musikantenstadl torsdag den 9.
februar 2012 i Horsens, for gæt hvem der giver koncert samme aften i Odense.
Det gør Andre Rieu, med flot hollandsk godaw-musik.
http://www.fdm.dk/arrangementer/andre-rieu-giver-koncert-odense-koebenhavn
Begge dele musik for den almindelige befolkning. På den samme aften.

Du er ikke så meget for Gaby. Det er jegh heller ikke, men hwa med den her.
Den er der lidt "godaw" i, synes jeg:
http://www.youtube.com/watch?v=o46kfAkKRrg&feature=related

Sigrid og Marina siger altid "gutentag". Der er der gang i den, lige fra
sekund et: http://www.youtube.com/watch?v=r8NtSrYm1yA&feature=related
De synes forøvrigt også at vi er deres nummer et.

Det der dritten-værk kan godt være lidt for Tyroler-agtigt, men deres
ski-twist, som de har hugget fra Hansi Hinterhasen, er nu rigtig god.
Skal vi ikke lige have en lille ski på:
http://www.youtube.com/watch?v=2RLsYdKOHdE
Den starter lidt slow (langsomt) op, men der kommer hurtigt "godaw" i den.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-09-11 17:51

On 04-09-2011 18:15, Åge Halldorsson wrote:

> [...]

> sig fast i Danmark. Det kan man dårligt komme udenom. Det er vist kun de
> mest skyklap-interesserede der vil benægte det.

Andy Borg. Man må da så håbe for ham, at der kommer flere end dem der
kom sidste gang han optrådte her.
Nu skal jeg ikke drille dig med tallene, men nøjes med at citere lidt
fra Hansi-fans-klubbens webside, allerøverst:

Citat:
Nu har så Andy Borg også været i Horsens med Musikantenstadl. Her kunne
man godt have ønsket sig et større publikum, men de, som var der fik en
uforglemmelig aften, og alle bakkede godt op om kunstnerne.
Hvem havde forventet, at Andy Borg ville tale Dansk, eller at Monika
Martin ville synge på dansk?! – ikke desto mindre var der en realitet.
Andy Borg læste så godt han kunne op på Dansk, og ikke uden humor.
Stor var overraskelsen dog, da Monika Martin sang ”Den lille Ole med
paraplyen” på Dansk.
Man må virkelig sige at kunstnerne gør et arbejde for at vinde det
danske publikum.
Citat slut.
http://www.123hjemmeside.dk/officielHansiHinterseerfanklub/40351490

Og jo, ”Den lille Ole med paraplyen” - og på dansk - det er stor kunst
det her.

Hilsen Henning.

Fra : John

Dato : 04-09-11 18:24

> [...]
> http://www.fdm.dk/arrangementer/andre-rieu-giver-koncert-odense-koebenhavn
> Begge dele musik for den almindelige befolkning. På den samme aften.

Ja, der findes sikkert en del der gerne vil se begge dele! Det er lidt den
samme målgruppe!

Men på den anden side gav Helene Fischer koncert i Herning samme aften som
TV 2 Charlie fyldte Parken i København til "Top Charlie". Helene kunne da
sagtens fylde hallen alligevel!

Det var vist lidt sløjt med tilskuere til Musikantenstadl sidste år, lad os
håbe der er flere i år!

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-09-11 18:37

> Det var vist lidt sløjt med tilskuere til Musikantenstadl sidste år, lad
> os håbe der er flere i år!

Man kan jo ikke nå at tage til det hele.
Især ikke når der kommer så voldsomt meget tysk og hollandsk slager til
landet efterhånden - og der er flere valgmuligheder på een og samme aften.
Man skulle bare lave lidt tv-reklame om det, her i landet. Ellers er det jo
kun de indviede der ved at det kommer. TV2-reklamer må der til. Det er klart

Men hvor mange kom der?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-09-11 21:19

On 04-09-2011 19:37, Åge Halldorsson wrote:

> Men hvor mange kom der?

Forum i Horsens har plads til ca. 4.000 siddende gæster.
Horsens Folkeblad fortæller at "Et par tusinde tilskuere blev det til".
http://hsfo.dk/show/hf23216/galleri-unterhaltung-med-stort-u

Det er på dansk: en halvtom sal.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-09-11 21:52

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Forum i Horsens har plads til ca. 4.000 siddende gæster.
> Horsens Folkeblad fortæller at "Et par tusinde tilskuere blev det til".
> http://hsfo.dk/show/hf23216/galleri-unterhaltung-med-stort-u

Et godt stort arrangemenet må man sige.
Lidt Tv2-reklamer, så skal der nok komme flere.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-09-11 22:02

On 04-09-2011 22:51, Åge Halldorsson wrote:

> Et godt stort arrangemenet må man sige.
> Lidt Tv2-reklamer, så skal der nok komme flere.

Jeg synes nu ikke, at et par tusinde til et sådant arrangement, og så
tilligemed i schlagerens 'højborg', er mange.
Er schlageren på retur i det midtjydske?

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-09-11 22:06

> Jeg synes nu ikke, at et par tusinde til et sådant arrangement, og så
> tilligemed i schlagerens 'højborg', er mange.
> Er schlageren på retur i det midtjydske?
>
> Henning

Nej nej, rolig. Det tror jeg ikke. Det er bare lidt problematisk når der
ikke rigtigt har været reklamer om arrangementet.
Man skal jo vide at det er der. Nu er tysk slager jo også så populært at
de ikke er blege for at lave to samtidigere arrangementer.
Man kan altså ikke komme til dem begge på een gang.

Men når showene drøner ud på prøjser-tv, så er publikum der. Interessen er
jo stor for slager.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-09-11 22:10

meddelelsen news:4e63e836$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Men når showene drøner ud på prøjser-tv, så er publikum der. Interessen er
> jo stor for slager.

Ikke andre musikgenrer kan, ligesom slagermusik, samle adskillige millioner
tilskuere til et musikshow på tv. Det er helt umuligt. Ingen andre
musikgerne
kommer tilnærmelsesvis i nærheden af dette tal.

Du kan være helt rolig. Interessen er intakt - og stigende.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-09-11 22:16

On 04-09-2011 23:09, Åge Halldorsson wrote:

> Ikke andre musikgenrer kan, ligesom slagermusik, samle adskillige
> millioner tilskuere til et musikshow på tv. Det er helt umuligt. Ingen
> andre musikgerne kommer tilnærmelsesvis i nærheden af dette tal.

Wau - I er godt nok mange på Fur!
Har alle paraboler?

Henning

Fra : P. Petersen

Dato : 04-09-11 23:14

"Henning Jensen" skrev i meddelelsen

> [...]

> millioner tilskuere til et musikshow på tv. Det er helt umuligt. Ingen
> andre musikgerne kommer tilnærmelsesvis i nærheden af dette tal.

Loool.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-09-11 14:26

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Wau - I er godt nok mange på Fur!

Ja da

> Har alle paraboler?

Nej, Der er et par fremmedarbejdere der har mistet deres paraboler. Det var
vist en der kalder sig Pia Fra Kjærsgården,
der kom og pillede dem ned en mørk nat.
Meeeeen det er MOSKE ikke lige tysk slager de hører. Det er nok mere sån
noget larme-værk.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-09-11 14:02

On 04-09-2011 23:05, Åge Halldorsson wrote:

> Men når showene drøner ud på prøjser-tv, så er publikum der. Interessen
> er jo stor for slager.

Hansi på hitlisterne sydpå.
http://www.boersen-zeitung.de/index.php?isin=&dpasubm=all&ansicht=meldungen&dpaid=444841

Men hvad med schlagerlandet Danmark? Genrens hjemsted i Skandinavien?
Nej forresten... jeg læste et eller andet sted på Nettet, at der også i
Norge var een fan. (Jeg skriver rigtigt: EEN fan).

Hvad med den lille million fands her i landet --- nej snarere flere...
Skal de ikke have købt en CD, så vi kan komme med på schlager-landkortet?

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-09-11 14:46

> Men hvad med schlagerlandet Danmark? Genrens hjemsted i Skandinavien?

Ja, det er rigtigt

> Nej forresten... jeg læste et eller andet sted på Nettet, at der også i
> Norge var een fan. (Jeg skriver rigtigt: EEN fan).

Det er jo mest os danskere der er så vilde med tysk slager. Jeg husker fra
sidste år, at den der opsamlings-børge med Hinterhasen, den nåede ikke ret
højt op
på den norske salgsliste, men den danske. Wruhhhmmmmm, den skøjtede den op
af og slog alt andet ud i mange uger.
Det gjorde den slet ikke Fjeld-abe-landet

> Hvad med den lille million fands her i landet --- nej snarere flere...

Arrrhhh. Jeg ved ikke lige om det er flere. Mon ikke det er meget passende
med en million fans. Jeg tror ikke han har flere.

> Skal de ikke have købt en CD, så vi kan komme med på schlager-landkortet?

Jeg ved det ikke. Der er jo ikke så meget reklame-værk omkring det her i
landet. I Prøjsien er der jo helt vildt meget reklame. Det bliver spillet i
stats-tv og i stats-radio,
så der ikke er nogen der er i tvivl om tingene.
Men uhh ha da. Interessen er der da. Det ved vi jo alle.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-11 16:24

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote in

> I Prøjsien er der jo helt vildt meget reklame. Det bliver spillet i
> stats-tv og i stats-radio,

Fruen og jeg har netop været på en lille tur til Harzen (Hahnenklee). Der
var fjernsyn på værelset, og noget af det der slog mig var netop FRAVÆRET
af schlagermusik, som vi kender det fra utallige klip i denne gruppe.

Selv om jeg på den kant blev svært skuffet over kulturen i vort sydlige
naboland, så giver jeg alligevel Harzen 5 "Godaw'er" af fem mulige, men det
har i høj grad noget med bygningskultur at gøre, og det hører jo ikke
ligesom til her

Bemærk at ironi KAN være anvendt i ovenstående

Venligst
Lars

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-09-11 16:43

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i meddelelsen

> Fruen og jeg har netop været på en lille tur til Harzen (Hahnenklee).

Tillykke

> Der var fjernsyn på værelset, og noget af det der slog mig var netop
> FRAVÆRET
> af schlagermusik, som vi kender det fra utallige klip i denne gruppe.

Det kan jeg godt forstå, men var det kan kun være fordi du ikke tjekkede det
officielle østrigske stats-tv ORF.
De satser kollosalt på slager. I lørdags sendte de f.eks. slagershowet
MEI LIEBSTE WEIS.

Husk, du finder jo ikke slager-værket ved at tjekke MTV og sån noget. Ej
heller al det der discount-reklame-tv-halløj. f.eks. RTL, SAT 1 og hvad det
hedder.

Du skal stille ind på østrigsk stats-tv ORF. Det officielle
public-service-tv for Østrig. Det er der, og stort set kun der, det findes.
Altså det store tv.

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-09-11 16:44

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Du skal stille ind på østrigsk stats-tv ORF. Det officielle
> public-service-tv for Østrig. Det er der, og stort set kun der, det findes.

Virker det ikke på et lille tv?

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-09-11 16:47

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Virker det ikke på et lille tv?
>
> /thomas

Hihih - Jojo. Du kan sagtens se det store tv på et lille tv.

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 06-09-11 20:59

> Fruen og jeg har netop været på en lille tur til Harzen (Hahnenklee). Der
> var fjernsyn på værelset, og noget af det der slog mig var netop FRAVÆRET
> af schlagermusik, som vi kender det fra utallige klip i denne gruppe.

Nu er det jo heller ikke fordi TV-kanalerne flyder over med
schlager-udsendelser, men ca. 1 gang om ugen kommer der nok et eller andet
på én eller anden kanal! Og det er så godt som altid fredag, lørdag eller
søndag!

John

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-09-11 03:23

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sagtens fylde hallen alligevel!
>
> Det var vist lidt sløjt med tilskuere til Musikantenstadl sidste år, lad

Ja man har da lov at håbe... Det går nu også nok, mon ikke ?

M.V.H....Benny..

Fra : John

Dato : 05-09-11 15:47

> Ja man har da lov at håbe... Det går nu også nok, mon ikke ?

Jo, men hvis der f.eks. kun er halv-fyldt, er det jo ikke sikkert de gider
blive ved med at komme?

Men som Åge skriver skal man jo vide at koncerten finder sted! Hvis man ikke
lige ser DK 4, er der vist ingen reklame for det?

Nå, men jeg har nu købt en billet, i første omgang først og fremmest for at
se og høre Sigrid & Marina. Så må vi se hvem der ellers kommer med! Og jeg
var der IKKE sidste år!

John

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-11 15:51

> Men som Åge skriver skal man jo vide at koncerten finder sted! Hvis man
> ikke lige ser DK 4, er der vist ingen reklame for det?

Hvordan tror I vi andre finder vore koncerter?
Hvis folk kun kom til koncerter der havde været reklameret for i TV, så det
godt nok skidt ud for musikken.
Vi finder dem i fagblade, på fansider, på Gaffa, eller ved at søge selv. Så
svært er det heller ikke.

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-09-11 17:33

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Hvordan tror I vi andre finder vore koncerter?

Aner det ikke

> Hvis folk kun kom til koncerter der havde været reklameret for i TV, så
> det godt nok skidt ud for musikken.

Hislen Åge

Fra : John

Dato : 05-09-11 17:42

> [...]
> det godt nok skidt ud for musikken.
> Vi finder dem i fagblade, på fansider, på Gaffa, eller ved at søge selv.

Det har du for så vidt ret i! Jeg holder selv nøje øje med, når der er noget
der interesserer mig (og det er også andet end schlager!)

Mht. til næste års Musikantenstadl, vidste ikke ikke om det kom igen i år,
men jeg har løbende holdt øje med http://www.horsensandfriends.dk/

Men det kunne da måske give flere tilskuere, hvis der var lidt reklame. Men
det gør man ikke ret meget uanset hvilken koncert der er tale om!

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-09-11 18:09

> Men det kunne da måske give flere tilskuere, hvis der var lidt reklame.
> Men det gør man ikke ret meget uanset hvilken koncert der er tale om!

Selvfølgelig kunne det da det. Det ved han også godt.
Og hvis vi går ind på hans tankegang angående hvilket klientel der går
til slagerkoncerter, så ved han jo også godt
at hvis det virkeligt var tilfældet, så var det nok ikke lige dem som var
up-to-date med tjek på nettet og Gaffa og hvad ved jeg.
Hvordan skulle de kunne finde ud af det, hvis det virkelig var så gamle
og halvblinde folk, som det lader til at han synes. De
ville jo få et Hælvede med at drøne rundt med de gangstativer han fabler om.

Har han nu lige pludselig fået store tanker om disse folk og deres tjekkede
færd på nettet? Det er ikke lige det han tidligere har givet udtryk for.

HA! - den sved

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-11 18:20

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men det kunne da måske give flere tilskuere, hvis der var lidt reklame.
> Men det gør man ikke ret meget uanset hvilken koncert der er tale om!

Det meste sælger da sig selv, uden reklamer. Da AC/DC fyldte parken, så jeg
ikke en eneste reklame. Kun mediernes omtale af begivenheden.
TV-spots er dyre, og man har nok vurderet at omkostningen ville overstige
det man kan høste på interessen for Musikantenstadl.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-09-11 19:51

> [...]
> TV-spots er dyre, og man har nok vurderet at omkostningen ville overstige
> det man kan høste på interessen for Musikantenstadl.

Og man kan jo sige at mange jo nok siger "Jamen det kommer jo også i tv",
så vi gider ikke tage hen i hallen og se det.

Men bortset fra det så må tysk tv og østrigsk tv jo være veltilfreds med
antallet af tilskuere,
ellers kom de jo nok ikke igen. Og det er 2. gang de begge kommer.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-09-11 05:46

> [...]
> det godt nok skidt ud for musikken.
> Vi finder dem i fagblade, på fansider, på Gaffa, eller ved at søge selv.

Der er måske en lille forskel på dig og os....
Vi har et liv )

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-11 11:03

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Der er måske en lille forskel på dig og os....

"Os" må være dig og Åge, som tilsyneladende ikke aner hvad der sker i
landet, hvis det ikke har været vist på TV.
Resten af befolkningen har ikke de samme problemer.

> Vi har et liv )

Det er der evident bevis på, ikke er tilfældet :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-09-11 14:52

> [...]
>
> "Os" må være dig og Åge, som tilsyneladende ikke aner hvad der sker i
> landet, hvis det ikke har været vist på TV.

Ja, det er ikke helt forkert. Det er der jeg får ting og sager at vide om
hvad der sker. Og gennem ugeblade og Uge-aviser.
Det tror jeg nu gælder næsten alle folk.

> Resten af befolkningen har ikke de samme problemer.

Det skal du ikke være så sikker på. Tv, radio, ugeblade, ugeaviser, der er
der den almindelige befolkning henter sin information. Ikke alle de
der steder med Gaffa og laffa og kaffa og hvad det hedder

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-09-11 09:06

> [...]
> landet, hvis det ikke har været vist på TV.
> Resten af befolkningen har ikke de samme problemer.

> Det er der evident bevis på, ikke er tilfældet :)

Jamen jeg ser da frem til med glæde, at du fremviser disse beviser... ..
Det er muligt, du syntes du lever mere spændende... Men skal jeg være helt
ærlig, jeg tror altså slet ikke, jeg vil bytte... Du har måske en Porche...
Men hvordan i alverden, havde du forestillet dig, at den skulle have bare en
lille våd Kinamands chancer, mod min Super De Luxe gamle Opel Astra ...
Jeg kan til enhver time, køre fra din Porche.... Jeg kører bare den anden
vej...

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-09-11 10:08

> [...]
> landet, hvis det ikke har været vist på TV.
> Resten af befolkningen har ikke de samme problemer.

> Det er der evident bevis på, ikke er tilfældet :)

Nå, det var det stakkels tv, du mente der stjal mit liv... Det tror jeg nu
næppe, det skal have skyld for. Men det er korrekt, at jeg har kritiseret
F.eks TV2-Nord, for ikke at vise noget, der kunne siges, at have betydning
for mig.... Det er sådan set det eneste, jeg mindst af alt, vil gå glip
af... Mine Lokale nyheder... De ganske få sekunder, kan jeg godt afse til
mit tv... Desværre bliver det sjældent ret meget mere... For nyhederne
japper de igennem, og selv ting, som kunne skaffe sig plads i de
landsdækkende nyheder, anses af TV2-Nord, ikke som vigtige nok til dem... Så
de skynder sig at komme videre, til et dybt åndssvagt madprogram, med Miv &
Møller... I stedet for at fortælle, hvad der sker i de nærmeste dage i
landsdelen... Det er vist nærmest, det jeg har sagt om TV...

TV-Reklamer, er da et udmærket middel, når man vil trække publikum, fra et
stort område... Jeg så vil jeg nærmest kalde det ideelt, fremfor aviserne,
som kun alt for få holder... Og det er alt for dyrt i de små lokalblade...
Så jo, der kan jeg fint følge Åge...

Resten er jeg for den sags skyld ligeglad med... Vil folk se madprogrammer,
kan de sikkert finde Gordon Ramsey's køkkenmareridt et eller andet sted,
hvor man i øvrigt ikke ser meget til maden... Det er snarere en contest på,
hvem der kan nå at sige FUCK eller lignende flest gange... Og altså, jeg har
ikke problemer med tv, heller ikke med schlager koncerter, men der er
tilsyneladende andre, der syntes, at tilskuertallet, var et problem... Og
egentligt var det da vist egentligt i relation til dette... At TV reklamer
kom på tale.... Og det er da vist ikke for ingenting, det kaldes et "
Husalter "

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-09-11 14:48

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse

> Der er måske en lille forskel på dig og os....
> Vi har et liv )
>
> M.V.H....Benny..

Ja, jeg leder i hvert fald ikke sån nogen steder. Jeg gider ikke.
Jeg slår græsplæne og sån noget i stedet for. Og samler æbler op under
mine æbletræer. Og plukker blommer.

Som du siger "vi har et liv".

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-09-11 10:28

meddelelse news:4e66248b$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Ja, jeg leder i hvert fald ikke sån nogen steder. Jeg gider ikke.
> Jeg slår græsplæne og sån noget i stedet for. Og samler æbler op under

Ja Gudskelov da.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-09-11 05:25

> [...]
> at se og høre Sigrid & Marina. Så må vi se hvem der ellers kommer med! Og

Hej John

Nej det er vist ikke fordi oplysningskampagnen om det, vinder de store
præmier. Lidt ærgerligt, for dem der står for det, hæver sikkert en ganske
rimelig gage, som et barn kunne have gjort sig mere fortjent til ...
Jamen jeg håber jeg kan komme, men det er alt for tidligt endnu at sige...
Og når jeg endeligt kan sige det, er der forhåbentligt ikke flere billetter
tilbage.

M:V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-09-11 18:34

> Andy Borg. Man må da så håbe for ham, at der kommer flere end dem der kom
> sidste gang han optrådte her.

Man kan da altid håbe der kommer flere. Men siden du synes at man må håbe
der kommer flere, så må det jo være fordi du synes der ikke kom så mange.
Hvor mange kom der?

> Nu skal jeg ikke drille dig med tallene,

Nej nej. Det gør du da heller ikke. Der kom jo sikkert rigtigt mange, selv
om man kunne håbe at der kom flere. Det kan man jo altid håbe, ligegyldigt
hvor mange der kom.

Jamen det er jo wældigt

Hilsen Åge