Musik i oktober skråstreg september - Købe~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-09-11 08:15

Så er der jo masser af musik i landet i disse dage. I går fandt en af
landets mest kendte oktoberfester sted. Nemlig den traditionsrige
oktoberfest på FUR BRYGHUS.

Der var en masse "godaw" på samme måde som det plejer. Hvad det angår så er
denne "oktober"fest lige så traditionsrig som det kendte
Vildsund-slagerhalløj, som alle vist
også kender.

Nå, men avisen "Furnyt" har endnu ikke reportage fra festlighederne. Vi kan
da lige kigge lidt på artiklen fra sidste års oktoberfest. Det var jo ret
ens i forhold til de øvrige år. Amerikanerbilerne,
motorcyklernne og CirkusKids fra Selde.

Politi-hjemmeværnet dirigerede som sædvanligt trafikken ved pladsen.
http://www.furnyt.dk/2/index.php/artikler/alle-artikler-datoorden/1136-mange-til-olfestival-pa-fur-bryghus

Jeg kan se at de efterhånden slager-glade københavnere også tager bad i
dejlig slagermusik i disse dage. Skal vi have linket til københavnernes svar
på Fur Bryghus`s oktobverfest:
http://www.oktoberfestdk.dk/

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-09-11 08:48

On 04-09-2011 09:15, Åge Halldorsson wrote:

> Jeg kan se at de efterhånden slager-glade københavnere også tager bad i
> dejlig slagermusik i disse dage. Skal vi have linket til københavnernes
> svar på Fur Bryghus`s oktobverfest:
> http://www.oktoberfestdk.dk/

Jeg overvejer at 'køre derud' næste lørdag.
Både øllet og denne Dirndl-beklædning, er et nærmere studie værd.
http://www.youtube.com/watch?v=O6l875anGx0&feature=relmfu

Du har skrevet så meget om høreværn, så jeg vil følge din opfordring og
tage et sådant med.

Henning

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-09-11 08:56

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=O6l875anGx0&feature=relmfu
>
> Du har skrevet så meget om høreværn, så jeg vil følge din opfordring og

Tror også du skal tage noget for øjnene, at ikke du går helt grassat over
alle yndighederne.

Måske byder Åge på en Fur-Bamse og en indbydelse til at se nogle af han
optagne schlagershows.

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-09-11 09:19

On 04-09-2011 09:56, Eva Schmidt wrote:

> Måske byder Åge på en Fur-Bamse og en indbydelse til at se nogle af han
> optagne schlagershows.

Lad os få en aftale med ham, men han er ikke til at kontakte nu.
Han har for en halv time siden bebudet, at den den "sidste IWS" går i
luften. Jeg aner ikke hvad det er og Google ved det heller ikke, men når
det har Åges interesse så kan det kun være et tysk tv-schlager-show.

Medens vi venter så endnu en september sang, Roseanne og Johnny Cash med
"September When It Comes":
http://www.youtube.com/watch?v=GLSrTguB23I

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-09-11 10:32

> Han har for en halv time siden bebudet, at den den "sidste IWS" går i
> luften. Jeg aner ikke hvad det er og Google ved det heller ikke,

http://www.youtube.com/watch?v=XbfNicsZv-E&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-09-11 11:07

> [...]
> det har Åges interesse så kan det kun være et tysk tv-schlager-show.
>
> Medens vi venter så endnu en september sang, Roseanne og Johnny Cash med

Smuk, smuk sang, som jeg ikke kendte i forvejen.

Tak for den!

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-09-11 10:22

> [...]

> Jeg overvejer at 'køre derud' næste lørdag.
> Både øllet og denne Dirndl-beklædning, er et nærmere studie værd.

Der er lidt her, til almindelig studium

> Du har skrevet så meget om høreværn, så jeg vil følge din opfordring og
> tage et sådant med.

NEJ NEJ NEJ, stop stop stop. Du har misforstået det. Det er rock-musik man
skal tage sådan noget med til.

Pyhh ha. Det var godt jeg nåede at stoppe dig der.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-09-11 10:36

meddelelsen news:4e634343$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Der er lidt her, til almindelig studium

Ja, der er
http://www.youtube.com/watch?v=7UvYavFq_q8

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-09-11 12:02

meddelelse news:4e634343$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> skal tage sådan noget med til.
>
> Pyhh ha. Det var godt jeg nåede at stoppe dig der.

Jamen Åge, han har da også ret... Hvis man vil stå tæt på højttalerne, så
ville jeg da også anbefale høreværn... Det er et spørgsmål om at skåne sin
hørelse, og ikke om at kritisere en genre... Indrømmet, det er ikke så ofte
jeg selv medbringer høreværn... Så jeg står altid noget længere væk... Det
er trods alt musikken, jeg vil høre, hvor meget kunstnerne sveder, er ikke
interessant for mig...

Nu blev jeg glædeligt overrasket, ved at møde Kjeld Torbjørn med sit band
igår, så kunne jeg jo også lige få føjet den seneste skive til samlingen, så
Slåbrock band, Fars & Kjeld Torbjørn samlingen igen forekommer rimeligt
intakt. Så skidt være med, at det måske ikke længere er så moderne med
fysiske medier... Men det er stadig dem, der tæller her.

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-09-11 12:18

On 04-09-2011 13:01, Benny Mortensen wrote:

> [...]
> er trods alt musikken, jeg vil høre, hvor meget kunstnerne sveder, er ikke

Kilden, altså øllen, er formentlig placeret i nærheden af "musikken", så
man undgår jo nok ikke at nærme sig, så derfor høreværn.
Jeg har et par gode med radio i, så jeg kan jo lytte til p3.

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-09-11 12:39

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> man undgår jo nok ikke at nærme sig, så derfor høreværn.
> Jeg har et par gode med radio i, så jeg kan jo lytte til p3.

Jo min bil kan afspille MP3, ellers tror jeg ikke rigtigt jeg sådan har
noget i den retning... Da slet ikke høreværn, med indbygget MP3 afspiller,
det anser jeg nærmest for farligere end at være uden høreværn... Der er kun
en enkelt bekendt, som hvis jeg skal med i hans bil, bærer jeg konsekvent
høreværn, hvad han dog ikke fatter... Men det fortæller mig bare hvor vag
hans hørelse efterhånden er... Hvilket forklarer, hvorfor han hele tider
siger " Hwa ? " Det mest triste er, at der er stadig et par år, til han
fylder 25 år.... Men han lyder så sød, når han roser min gamle David Brown
for at gå så pænt og stille )

M.V.H....Benny..