Gradiner til Bella 561
Fra : Dal

Dato : 04-09-11 07:58

Hej.

Er der nogen som har lavet gradiner tl sådan en båd, som vil dele sin ide
med mig.
Har tænkt på noget med velco bånd,

/dal

Fra : Thomas Jensen

Dato : 04-09-11 16:05

On Sun, 04 Sep 2011 08:57:54 +0200, Dal wrote:

> Er der nogen som har lavet gradiner tl sådan en båd, som vil dele sin
> ide med mig.
> Har tænkt på noget med velco bånd,

MÃ¥ske et rullegardin, og nogle kroge til at holde det fast for neden?
Ellers lyder velcro som en god ide.

--
Thomas Jensen, Horsens

Fra : Dal

Dato : 04-09-11 22:05

Jer er bare lidt usikkker på hvordan de eksisteren skruer i vindue's ramme
har det med at bliver demonteret, her tænker jeg på tæthed bagefter,

ps, mit sidevindue er bredere forneden end foroven.

/dal

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-09-11 17:02

On Sun, 04 Sep 2011 23:05:12 +0200, Dal wrote:

> [...]
> bagefter,
>
> ps, mit sidevindue er bredere forneden end foroven.

Jeg har bare set et billede af din båd via google, og troede problemet
var relateret til den skrå frontrude. Måske kan du bruge sådan noget af
det der plastikbeklædte spiralwire man bruger til gardiner - så kan
gardinerne sidde fast i en wire foroven og forneden, og så trækkes ud til
siderne når man "trækker fra".

Spørgsmålet er så om den løsning er pænere end velcro... Det kan også
være din lokale gardin-mand/bus har et bud på en løsning.

--
Thomas Jensen, Horsens