MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Advarsel ved genveje ????
Fra : Ukendt

Dato : 04-09-11 13:56

Jeg er på det seneste begyndt at få advarsel, når jeg benytter de genveje,
som jeg har lavet på skrive bordet.

En advarsel om at ting fra internettet kan være skadelige.

Jeg bruger Win7 Home Edition med opdatering - har I andre også fået det
problem ?

Mvh
KSor

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-09-11 15:25

Den 04-09-2011 14:56, KS skrev:
> Jeg er på det seneste begyndt at få advarsel, når jeg
> benytter de genveje, som jeg har lavet på skrive bordet.
>
> En advarsel om at ting fra internettet kan være skadelige.

Er du sikker på, at det er genveje og ikke selve programmerne?

Hvad giver dig advarslen? Et skærmbillede kunne være en hjælp.

Kan vi få den ordrette advarsel?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : N/A

Dato : 05-09-11 11:10

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-09-11 11:10

Den 05-09-2011 10:04, KS skrev:

> Det ER nu selve genvejen, som giver meddelsen - se vedhæftningen.

Nej, det er et program, du åbner. Det hedder WakeOnLAN.exe,
og er måske noget specifikt for din Medion computer. Måske
andre med en Medion kan forklare nærmere.

Lige et par bemærkninger, da jeg kan regne ud, at du er ny i
nyhedsgrupperne.

Første og fremmest: Velkommen!

Vedhæftede filer er ikke tilladt i grupperne, og de fleste
servere smider vedhæftningen væk (min gør dog ikke). I
stedet bruger man normalt sin egen hjemmeside eller en
webtjeneste til at uploade billedet og så linke til det.

Du har svaret under min signatur, hvilket betyder, at man
normalt ikke kan citere dit indlæg. De fleste nyhedslæsere
klipper nemlig alt under signaturen væk. Signaturen ser
sådan ud (uden anførselstegn):
"-- "
Den består af to streger, et mellemrum og et linjeskift. Se
også nederst i dette indlæg.

Svar i stedet direkte under det citerede, og eftersom dit
program ikke automatisk indsætter citattegn, så indsæt dem
selv. Citattegnet er > og hvis man citerer flere indlæg
tilbage, tilføjer man en > for hvert niveau. Se øverst i
dette indlæg.

Klip også det væk, som du ikke svarer på. Så bliver det
meget nemmere at følge tråden og bevare overblikket.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om verdens første webcam og en ekstremt dyr kaffemaskine:

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-11 14:21

Nej, det er et program, du åbner. Det hedder WakeOnLAN.exe,
og er måske noget specifikt for din Medion computer. Måske
andre med en Medion kan forklare nærmere.

--------------------------------
Nej, det er ikke - det er et program, som jeg har lavet,
og det kan normalt startes med en genvej fra skrivebordet
men nu advares der åbenbart - hvad er sket, siden denne
ændring er kommet frem ?

Jeg kom over problemer ved blot at lave en ny genvej, så
kørte det igen som tidligere.

MEN ...

Her er et andet eksempel - igen et hjemmegjort program,
som nu advarer hver gang det forsøges startet med en genvej.

Advarslen er denne:

http://kelds.weebly.com/diverse.html

og her hjælper det IKKE at lave en ny genvej, den kommer
stadig frem med den linkede advarsel !

Hva' F... er der sket ?

Mvh
KSor

Fra : emjeppesen

Dato : 05-09-11 17:24

"KS" <keld DOT soerensen SNABELA os DOT dk> skrev:

>Advarslen er denne:
>
>http://kelds.weebly.com/diverse.html

Du kan jo prøve at oprette en digitalt certifikat på dine hjemlavede
programmer.

Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-11 15:59

"emjeppesen" skrev i meddelelsen

>Advarslen er denne:
>
>http://kelds.weebly.com/diverse.html

Du kan jo prøve at oprette en digitalt certifikat på dine hjemlavede
programmer.

Hilsen emj
---------------------------
Det forklarer jo ikke hvorfor det lige pludseligt har ændret sig !

Det forklarer heller ikke hvorfor NOGLE genvej bare kan laves igen !

Mvh
KSor

Fra : Erik Olsen

Dato : 05-09-11 19:02

Kim Ludvigsen wrote:

> Lige et par bemærkninger, da jeg kan regne ud, at du er ny i
> nyhedsgrupperne.

Desværre tager du fejl. Keld Sørensen har deltaget meget længe i
nyhedsgrupperne, men det er sikkert rigtigt at han ikke har lært ret
meget.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-11 16:00

"Erik Olsen" skrev i meddelelsen

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]

Desværre tager du fejl. Keld Sørensen har deltaget meget længe i
nyhedsgrupperne, men det er sikkert rigtigt at han ikke har lært ret

Nå, så støver mumiet igen !