Verdens værste musiksmag
Fra : Michel Sanomi

Dato : 03-09-11 08:57

Den har jeg sandsynligvis.

Amerikanerne har stemt om det værste musik fra 90'erne.

Vinderen var Aqua og "Barbie Girl" - http://www.youtube.com/watch?v=ZyhrYis509A&ob=av2e

Andenpladsen fik Los del Rio med "Macarena" - http://www.youtube.com/watch?v=sN62PAKoBfE

Trediepladsen gik til Billy Ray Cyrus og "Achy breaky Heart" -
http://www.youtube.com/watch?v=byQIPdHMpjc&ob=av2e

Jeg har tre cd'er med Aqua, to med Los del Rio og Billy er på noget
opsamling, men jeg ved ikke hvor. Så er jeg vist storkandidant til
dårlig smag.

Vel er jeg ej. Smag og behag er forskellig. Jeg er ligeglad med
amerikaneres smag. Jeg hører, hvad jeg vil.

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-09-11 16:35

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
Den har jeg sandsynligvis.

Amerikanerne har stemt om det værste musik fra 90'erne.

Vinderen var Aqua og "Barbie Girl" -
http://www.youtube.com/watch?v=ZyhrYis509A&ob=av2e

Okay. Den er da ikke speciel god, men den er da kun lidt dårlig

Andenpladsen fik Los del Rio med "Macarena" -
http://www.youtube.com/watch?v=sN62PAKoBfE

Den er helt klart i orden. tankerne går hen mod SILVESTERSTADL hvor den
drønede løs nytårsaften med Saragossa Band. Toppoint

Trediepladsen gik til Billy Ray Cyrus og "Achy breaky Heart" -
http://www.youtube.com/watch?v=byQIPdHMpjc&ob=av2e

Den får helt klart toppoint

Dejligt at høre at det er kåret som dårlig musik af en eller anden
næserings-radiostaion. Det signaler at det er musik af høj
kvalitet og den almindelige amerikaner har smag for god musik. Altså, når
næsrringsfolket kårer noget som dårligt, så må
det jo være høj kvalitet.

Hvor er den undersøgelse forresten fra?

Hilsen Åge

Fra : Klaus Petersen

Dato : 03-09-11 18:55

Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> og den almindelige amerikaner har smag for god musik. Altså, når
> næsrringsfolket kårer noget som dårligt, så må det jo være høj

Rolling Stone Magazine, det mest respekterede musik blad i USA.
Listen ser således ud:

1.) “Barbie Girl”, Aqua (1997)

2.) “Macarena”, Los Del Rio (1995)

3.) “Achy Breaky Heart”, Billy Ray Cyrus (1992)

4.) “Ice Ice Baby”, Vanilla Ice (1990)

5.) “Tubthumping”, Chumbawamba (1996)

6.) “MMMBop”, Hanson (1997)

7.) “My Heart Will Go On”, Celine Dion (1997)

8.) “Who Let the Dogs Out?”, Baha Men (2000)

9.) “I’m Too Sexy”, Right Said Fred (1991)

10.) “What’s Up”, 4 Non Blondes (1993)

Mja, plads nummer 8 er lidt sær, da det ikke er et nummer der
udkom i 90'erne, men åbenbart er det OK for dem lige at smide
den med på listen også.

Men jeg giver dem ret med listen. Celine Dion's nummer var OK da
man hørte den første gang, men sådan som den endte med at blive
vold spillet, der blev man dælme hurtigt træt af det nummer.

--
Mak tal shree! Lok tak. Mekta satak Oz!

Fra : Max

Dato : 03-09-11 19:34

Hej Klaus

> 8.) "Who Let the Dogs Out?", Baha Men (2000)

> Mja, plads nummer 8 er lidt sær, da det ikke er et nummer der
> udkom i 90'erne, men åbenbart er det OK for dem lige at smide
> den med på listen også.

2000 hører altså med til halvfemserne hvis man tæller rigtigt.

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-09-11 17:32

On 03-09-2011 16:57, Michel Sanomi wrote:

> Amerikanerne har stemt om det værste musik fra 90'erne.

Amerikanerne har har tydeligvis aldrig stiftet bekendtskab med tysk
tv-schlager.
Jeg skal nok afholde mig fra eksempler.

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-09-11 11:37

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Michel

Jamen Barbie var nødt til at indtage en førsteplads.... Når man tager i
betragtning, hvor mange forsøg de har gjort på at stoppe den, for den gjorde
jo deres elskede Barbie dukke både menneskelig og lidt sexet... Og det er jo
nok noget, Amerikanerne sommetider glemmer at være, ja altså menneskelige,
oversexuelle, har de jo altid været

M.V.H....Benny..