MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Buffer, Win Vista
Fra : oz7aik

Dato : 03-09-11 19:59

Når jeg se film fra DR Bonanza, efter ca 40 minutter, stopper filmer og
skal downloader igen, men igen efter 35 sekunder stopper filmen, for
igen at download. er det buffer der ikke er stor nok,
hvordan kan man rette det i Win Vista.?

JbP

Fra : Jet

Dato : 04-09-11 06:28

On 3 Sep., 21:59, oz7aik <oz7...@mail.dkx> wrote:
> [...]
> skal downloader igen, men igen efter 35 sekunder stopper filmen, for
> igen at download. er det buffer der ikke er stor nok,

måske finder du svaret her:
http://support.microsoft.com/kb/843509/da#16

Fra : oz7aik

Dato : 05-09-11 10:53

Den 04-09-2011 14:27, Jet skrev:

> måske finder du svaret her:
> http://support.microsoft.com/kb/843509/da#16

tak, med det er ikke Windows Media Player

JbP

Fra : Ole C

Dato : 05-09-11 11:24

oz7aik skrev blandt andet:

> [...]
> og skal downloader igen, men igen efter 35 sekunder stopper filmen,
> for igen at download. er det buffer der ikke er stor nok,

Problemet ligger ikke i Vista, men i Flash-afspilleren.
Prøv at højreklikke på billedet>vælg Settings>vælg mappe-ikonet>skub
skyderen længere til højre.
Men måske problemet ligger i for lav download-hastighed - eller en ustabil
trådløs forbindelse til din router....

--
vh
Ole C

Fra : Erik Olsen

Dato : 05-09-11 18:58

Ole C wrote:

> [...]
> Men måske problemet ligger i for lav download-hastighed - eller en
> ustabil trådløs forbindelse til din router....

DR Bonanza giver ofte sådanne problemer. Det afhænger af tidspunktet,
det er altids værst om aftenen.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Ole C

Dato : 05-09-11 19:18

Erik Olsen skrev blandt andet:

> DR Bonanza giver ofte sådanne problemer. Det afhænger af tidspunktet,
> det er altids værst om aftenen.

Ja, den dimension er der jo også - at der simpelthen er for mange kunder i
butikken i forhold til serverens kapacitet.

--
vh
Ole C

Fra : oz7aik

Dato : 06-09-11 16:21

Den 05-09-2011 20:18, Ole C skrev:

> Ja, den dimension er der jo også - at der simpelthen er for mange kunder
> i butikken i forhold til serverens kapacitet.

til alle Tak for hjælpen

lige et spørgsmål mere.
hvor stor skal et USB Memory stik være for at kunne gemme en spillefilm.?

JbP

Fra : Rado

Dato : 06-09-11 19:26

On Tue, 06 Sep 2011 17:20:58 +0200, oz7aik <oz7aik@mail.dkx> wrote:

>hvor stor skal et USB Memory stik være for at kunne gemme en spillefilm.?

Større end filmen, i MB.

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer