Skyline
Fra : Steen

Dato : 03-09-11 13:54

Har andre fået et brev fra Skyline, om at de har glemt at sende
opkrævninger for juli måned?
Så vidt jeg kan se, har jeg indbetalt for juli - til gengæld har jeg
ikke fået en opkrævning for september.
Ser lidt mærkeligt ud, for beløbet er nærmest kun det halve af hvad det
plejer at være - og de beder også om at få beløbet indsat på en anden
konto end normalt.
--
Steen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-09-11 19:17

Steen skrev den 03-09-2011:
> [...]
> plejer at være - og de beder også om at få beløbet indsat på en anden konto

Kan det være en spammer der vil tjene lette penge.
Har du checket i hesders hvem der er den reelle afsender.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-09-11 21:07

Steen skrev:

> Har andre fået et brev fra Skyline, om at de har glemt at sende
> opkrævninger for juli måned?

Jeg har ikke fået noget, men jeg har heller ikke Skyline.

Mener du brev eller mail?

--
Bertel

Fra : Leo

Dato : 03-09-11 23:17

> Jeg har ikke fået noget, men jeg har heller ikke Skyline.

Jeg har fået noget, men jeg er også gift.

Fra : Steen

Dato : 04-09-11 00:10

On 2011-09-03 20:06:45 +0000, Bertel Lund Hansen said:

> Jeg har ikke fået noget, men jeg har heller ikke Skyline.
>
> Mener du brev eller mail?

God gammeldaws snailmail
--
Steen

Fra : Chano Andersen

Dato : 04-09-11 10:11

Den 03-09-2011 14:54, Steen skrev:
> [...]
> Ser lidt mærkeligt ud, for beløbet er nærmest kun det halve af hvad det
> plejer at være - og de beder også om at få beløbet indsat på en anden

Jeg ville indbetale pengene før jeg havde snakket med SkyLine.. Så ring
til dem, og hør hvad der foregår...

- Chano Andersen

Fra : Carsten Stage

Dato : 04-09-11 10:20

"Chano Andersen" <sunsite012011@chanoandersen.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg ville indbetale pengene før jeg havde snakket med SkyLine.. Så ring
> til dem, og hør hvad der foregår...

Hmm - mente du ikke: "Jeg ville /ikke/ indbetale pengene..."?

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Chano Andersen

Dato : 04-09-11 10:52

Den 04-09-2011 11:19, Carsten Stage skrev:
> "Chano Andersen" <sunsite012011@chanoandersen.dk> skrev i meddelelsen

> Hmm - mente du ikke: "Jeg ville /ikke/ indbetale pengene..."?

Naturligvis. ;)

- Chano Andersen

Fra : Steen

Dato : 04-09-11 11:54

On 2011-09-04 09:19:43 +0000, Carsten Stage said:

> "Chano Andersen" <sunsite012011@chanoandersen.dk> skrev i meddelelsen

> Hmm - mente du ikke: "Jeg ville /ikke/ indbetale pengene..."?

Tænkte jeg nok
Sendte dem en mail, og meddelte jeg ikke ville foretage mig yderligere
med mindre de godtgjorde kravet.
Jeg betaler 179,- månedligt - og det har været det faste beløb hele året.
Pludseligt rykker de for juli måned, og beder om 73,- for den måned.
Det hænger jo ikke rigtigt sammen
--
Steen

Fra : Mcwm

Dato : 04-09-11 10:21

Den 04-09-2011 11:10, Chano Andersen skrev:
> Jeg ville indbetale pengene
Du får lige et *ikke* som jeg har i overskud

Venligst
Mcwm

Fra : Chano Andersen

Dato : 04-09-11 10:53

Den 04-09-2011 11:21, Mcwm skrev:
> Du får lige et *ikke* som jeg har i overskud

Mange tak, men hvad skal jeg nu gøre med det jeg selv har til overs,
fordi det ikke kom med i ovenstående indlæg? :S

- Chano Andersen

Fra : Mcwm

Dato : 04-09-11 10:57

Den 04-09-2011 11:52, Chano Andersen skrev:
> Mange tak, men hvad skal jeg nu gøre med det jeg selv har til overs,
> fordi det ikke kom med i ovenstående indlæg? :S
Det kan du *ikke* bruge, så det har jeg lige gjort

Venligst
Mcwm

Fra : Steen

Dato : 15-09-11 17:41

On 2011-09-04 09:56:32 +0000, Mcwm said:

> Det kan du *ikke* bruge, så det har jeg lige gjort
>
> Venligst
> Mcwm

Nu vi er igang med at snakke sort, så vil jeg lige underholde med det
svar jeg har fået fra Skyline i dag:
Hej Steen.
Tak for henvendelsen.
Først vil jeg gerne beklage det sene svar.
Den regning der er tale om i det modtagne brev, vedr. rigtig nok juli
måned. Men det er den regning der skulle have været betalt den
5/9-2011. Vi fakturere to måneder bagud.
Det beløb der mangler at blive trukket fra din konto til Skyline er;  76,26.
Vi vil gerne bede dig indbetale beløbet til vores konto.
Næste måned bliver pengene så igen trukket automatisk over PBS.
Vedr. beløbet kan jeg se du har fået noget kompensation, der for andet beløb.
Håber mit svar har været til hjælp.
Du er velkommen til at kontakte mig igen, hvis der skulle være spørgsmål.
Med venlig hilsen
Sabine Lorentzen
Studentermedhjælper

Man lærer nok ikke at udtrykke sig ordentligt på skrift længere
--
Steen

Fra : Mcwm

Dato : 15-09-11 19:03

Den 15-09-2011 18:40, Steen skrev:

> [...]
> Sabine Lorentzen
> Studentermedhjælper
>
> Man lærer nok ikke at udtrykke sig ordentligt på skrift længere
Jeg syntes da du skal skrive tilbage til hende og bede om at hun stiller
et regnestykke op for de sidste seks måneder. Ikke i forventning om at
der er mangler i det, men blot for at modtage mere underholdning fra
hende

Venligst
Mcwm