jomfruane 570
Fra : Pedersen

Dato : 02-09-11 00:46
Fra : Peter

Dato : 02-09-11 01:42

> Rationel udover at lydene ligner noget der er
> voldsomtforstærket/komprimeret og som lyder som om det er frembragt af
> blæserinstrument/er ?

Jeg vil gerne have et gæt på hvad lydkilderne er (hvis vi antager at det
ikke er et hoax).

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-09-11 07:12

Peter skrev:

> Jeg vil gerne have et gæt på hvad lydkilderne er (hvis vi antager at det
> ikke er et hoax).

Det lyder som noget materiale der er sat i svingninger af
blæsten.

--
Bertel

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 22-09-11 05:52

On 02-09-2011 08:11, Bertel Lund Hansen uttered:

> Det lyder som noget materiale der er sat i svingninger af
> blæsten.

Det lyder en del som den baggrundsstøj, der skræmmer disse personer
(spol frem til 5:40):
http://www.youtube.com/watch?v=MRGt31kTZvc

Min teori er at nogle personer leger med denne lydeffekt, på samme
måde som nogle andre personer tidligere legede med korncirkler.

Det jeg IKKE forstår, er at ingen endnu er hoppet på en cykel,
og drønet afsted i lydens retning, for derved at opklare mysteriet.
Det ville da være det første jeg ville gøre.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-09-11 07:53

Thomas Hejl Pilgaard skrev:

> Min teori er at nogle personer leger med denne lydeffekt, på samme
> måde som nogle andre personer tidligere legede med korncirkler.

Den tanke har strejfet mig.

> Det jeg IKKE forstår, er at ingen endnu er hoppet på en cykel,
> og drønet afsted i lydens retning, for derved at opklare mysteriet.
> Det ville da være det første jeg ville gøre.

Måske - jeg er ikke så sikker. Det kan være svært at
retningsbestemme sådan nogle lyde.

--
Bertel

Fra : Pedersen

Dato : 02-09-11 23:15

On 02-09-2011 22:06, fjern wrote:

> Det er da cropcircle skaberne der øver dig i et nyt medie
> http://www.youtube.com/watch?v=AWU0rIiP650&feature=related

Ja crop cirkles er da ret pæne men ret ødelæggende for høstudbyttet...så
håber der er hård straf for at lave den slags.

Mht. lyden på de viste film så er den ikke rigtig behandlet i verdens
pressen ej heller omtalt i nogle læseværdige tidsskrifter og/eller
troværdige aviser...så betragter det som vanlig youtube hoax :)

Fra : Peter

Dato : 02-09-11 23:40

> Mht. lyden på de viste film så er den ikke rigtig behandlet i verdens
> pressen ej heller omtalt i nogle læseværdige tidsskrifter og/eller
> troværdige aviser...så betragter det som vanlig youtube hoax :)

http://www.windsorstar.com/life/parenting/Rumblings+prompt+lawsuit/5205671/story.html?id=5205671

http://www.youtube.com/watch?v=F6ol6mu8PU4

Hvad er din kommentar så til ovennævnte?

Fra : Pedersen

Dato : 02-09-11 23:46

On 03-09-2011 00:40, Peter wrote:

> http://www.windsorstar.com/life/parenting/Rumblings+prompt+lawsuit/5205671/story.html?id=5205671
>

> http://www.youtube.com/watch?v=F6ol6mu8PU4
>
> Hvad er din kommentar så til ovennævnte?

Umidelbart er der ikke tale om videnskabelig dækning af historien hvor
der inddrages sagkyndig bistand ej heller dækning i større signifikante
medier.Så det forekommer mig at medierne finder det uinteressant.....men
de kender højst sandsynlig til historien...