En sang til årstiden
Fra : Ukendt

Dato : 01-09-11 19:33

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 01-09-11 19:58

Alex Linaa skrev:

> http://www.youtube.com/watch?v=JHa16644e-k

Her er en sød septembersang med Zappa fra 1968:
Fountain Of Love:

http://www.youtube.com/watch?v=c7ECFxi8SoU
(1.vers):
It was September, the leaves were gold
That's when our hearts knew that story untold
We were young lovers, strolling near
The fountain of love, fountain of love
Fountain of love, fountain of love

--
Herluf :·)

Fra : Henning Jensen

Dato : 01-09-11 22:33

On 01-09-2011 20:32, Alex Linaa wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=JHa16644e-k

Django Reinhardt's instrumentale udgave af Kurt Weill's "September Song":
http://www.youtube.com/watch?v=s7aOnRO1v9E&feature=related

Henning

Fra : Martin Bak

Dato : 02-09-11 12:09

> http://www.youtube.com/watch?v=JHa16644e-k

Der er noget underligt over det. For musikken er ekstremt upræcis, og sangen
er meget langt fra ren. Men alligevel virker det...

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-11 14:43

> Der er noget underligt over det. For musikken er ekstremt upræcis, og
> sangen er meget langt fra ren. Men alligevel virker det...

Jeg sidder med samme fornemmelse. Men det beviser at musik ikke skal være
perfekt for at være god, og at det smukke ligger gemt i det grimme nogle
gange.